net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δοκιμή: GSX-R 1000 K7

Το GSX-R 1000 Κ7, στη νέα τάση που χαρακτηρίζει την κατηγορία, εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά βοηθήματα και ραφινάρεται στα σημεία ώστε να παντρέψει μαγικά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά σε ένα πιο προσιτό ύφος. Με το Κ5 η Suzuki ανέβηκε στην κορυφή, με το Κ7 θα καταφέρει να εδραιωθεί;

 
Μπορεί η κατηγορία των Supersport να κατέχει μικρό μερίδιο αγοράς στη χώρα μας, αλλά το ενδιαφέρον για τις μοτοσικλέτες της κατηγορίας είναι ιδιαίτερα μεγάλο, παρά τον ιδιαίτερο και απόλυτο χαρακτήρα τους. Μπορεί να είναι εντυπωσιακά στο χαρτί τα εκατοντάδες άλογα, τα άκαμπτα πλαίσια, οι αναρτήσεις μπετόν, όμως στην καθημερινή χρήση οι μοτοσικλέτες εμφανίζονταν ιδιαίτερα δύστροπες. Φέτος, το συνολικό προφίλ των μοτοσικλετών παρουσιάζεται περισσότερο φιλικό και εκεί έχουν επικεντρωθεί οι προσπάθειες τεχνικών και σχεδιαστών. Φυσικά η χρήση ηλεκτρονικών βοηθημάτων έχει γίνει περισσότερο προσιτή από κάθε άλλη φορά με σκοπό ώστε οι μοτοσικλέτες να εξομαλύνουν τα ατίθασα χαρακτηριστικά τους. Σε αυτή τη λογική κινήθηκε και το GSX-R 1000 του 2007, που πλέον καλύπτει τις προδιαγραφές EU3 και εμφανίζεται πιο φιλικό από κάθε άλλη φορά.
Η σχεδίαση του νέου μοντέλου έχει σαφείς αναφορές στο απερχόμενο και το στοιχείο που τα διακρίνει έντονα είναι η ύπαρξη δύο εξατμίσεων. Αναφορικά με τον κινητήρα, μπορεί τα γενικά χαρακτηριστικά του να έχουν μείνει ίδια με του περσινού μοντέλου, αλλά έχουν ραφιναριστεί λεπτομέρειες που μεταμόρφωσαν σε περισσότερο ευχάριστη την απόδοσή του. Τα μπεκ του ψεκασμού διαθέτουν 12 οπές, από 4 που είχε το απερχόμενο μοντέλο, για καλύτερη ατμοποίηση του καυσίμου. Για την καλύτερη αναπνοή του κινητήρα οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής μεγάλωσαν τη διάμετρό τους κατά 10% και 20% αντίστοιχα. Οι κεφαλές διαθέτουν νέα μπουζί για καλύτερο σπινθήρα και συνεπώς αποτελεσματικότερη καύση του μίγματος.
Στο δρόμο, τα επιπλέον 6 κιλά που έχει η μοτοσικλέτα σε σχέση με το περσινό μοντέλο και το κατά 10 χιλ. μεγαλύτερο μεταξόνιό της δεν έχουν επιδράσει καθόλου στην ευελιξία της, μιας και σαν αίσθηση δείχνει ελαφρύτερη. Η λαχταριστή απόδοση του κινητήρα που φέρει η οικογένεια των Κ έχει διατηρηθεί και στο φετινό μοντέλο και με το μαγικό κουμπάκι αλλαγής της χαρτογράφησης μεταμορφώνει την απόδοσή της ώστε σε όλες τις συνθήκες να μπορεί να γίνει εκμεταλλεύσιμη.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή στο τεύχος 16 που κυκλοφορεί.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ