net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δοκιμάζουμε το Honda CBF 125i

Ο μικρότερος εκπρόσωπος της πολυμελoύς οικογένειας των CBF, πιστοποιεί για άλλη μια φορά το γεγονός πως η Honda θεωρείται μια από τις καλύτερες κατασκευάστριες μοτοσικλετών. Το νέο entry level της έχει αρχίσει να πρωταγωνιστεί, συμπληρώνοντας το κενό που υπήρχε στην αγορά σε, μοτοσικλέτες αυτού του είδους.

 
Με το CBF 125 η Honda έβγαλε στην παραγωγή μια μοτοσικλέτα σε μια κατηγορία ιδιαίτερης σημασίας στις μέρες μας. Αφήνοντας τα ακραία στοιχεία στις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού το CBF 125 διαπραγματεύεται τους τομείς της πρακτικότητας και ουσίας δίχως να ξεχνά όμως την αισθητική και την ποιότητα κατασκευής.

Ο κινητήρας των 125 κ.εκ. είναι απλώς στην κατασκευή δίχως όμως να υπολείπεται από τα στοιχεία που θα τον κάνουν οικονομικό και σύγχρονο. Ο ψεκασμός έχει αναλάβει την τροφοδοσία ενώ στην εξαγωγή υπάρχει καταλύτης και σύστημα εμπλουτισμού οξυγόνου στην εξαγωγή. Η απόδοση του είναι 11 ίπποι (..και κάτι) που εμφανίζονται στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 1,1 kgm στις 6.250 σ.α.λ.. Ο κινητήρας, όπως σε όλες τις μοτοσικλέτες της Honda αποδίδει γραμμικά ενώ είναι τέτοια που θα χαρίσει στο μικρό CBF 125i τελική 110 km/h.

Στον περιφερειακό εξοπλισμό δεν θα συναντήσουμε κάτι ακραίο μόνο διαφορετικά τμήματα που δείχνουν πως έχουν σχεδιαστεί παράλληλα ώστε να χαρίσουν στο CBF τέλεια αρμονία και ομοιογένεια. Το συμβατικό πιρούνι έχει διάμετρο 30 χιλ. ενώ πίσω την απόσβεση των ανωμαλιών έχει αναλάβει μονό αμορτισέρ. Οι λειτουργία των αναρτήσεων είναι σφιχτή κλέβοντας μερικούς πόντους άνεσης αλλά αναδεικνύοντας τις οδηγικές δυνατότητες του CBF.

Η θέση οδήγησης δείχνει να μην είναι σχεδιασμένη για πολύ υψηλά αναστήματα. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα λίγο πιο πάνω από την φυσική γωνία που θα δημιουργούσαν τα πόδια. Το αφρώδες της σέλας επίσης είναι σκληρό και λεπτό γεγονός που θα κουράσει γρήγορα τα μαλακά μόρια του οδηγού.

Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκο για τον εμπρός τροχό διαμέτρου 240 χιλ. και διαθέτει δαγκάνα δύο εμβόλων ενώ πίσω ακολουθήθηκε μια πιο συμβατή και οικονομική λύση αυτή του ταμπούρου. Το σύστημα πέδησης δεν διακρίνεται για την ισχύ του αλλά είναι αποτελεσματικός κάτω από όλες τις συνθήκες.

Το CBF 125i αν και με μικρό κυβισμό φέρνει όλα τα χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων μοντέλων της οικογένειας. Φυσικά το παραπάνω γεγονός έρχεται σε αντίθεση με την τιμή του που στα 2.340 το κάνουν ένα από τα καλύτερα Value for money δίκυκλα.

Περισσότερα για το CBF 125i, θα βρείτε στο τεύχος Νο 11 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 26/05

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ