Με την «απλή» έκδοση του Tuono V4 να έχει φωτογραφηθεί ήδη σε δοκιμές στη πίστα και να αναμένεται στην EICMA το Νοέμβριο, η Aprilia φαίνεται ότι ετοιμάζεται να παρουσιάσει και την Factory έκδοση της μοτοσικλέτας που πιθανότατα θα παρουσιαστεί αργότερα, στα μέσα του 2010.
Κατά τη πάγια τακτική της εταιρείας, τα supersport και streetfighter μοντέλα της παρουσιάζονται σε δύο εκδόσεις, R και Factory, με τα δεύτερα να έχουν μεγαλύτερη ισχύ και αναβαθμισμένες σε αναρτήσεις / φρένα. Δεν προκαλεί εντύπωση λοιπόν που το αναμενόμενο Tuono V4 θα αποκτήσει πολύ σύντομα και Factory έκδοση που θα βασίζεται -που αλλού;- στην RSV4 Factory.
Η αλήθεια είναι ότι έχει προκύψει ένα μπέρδεμα με τις μοτοσικλέτες στις οποίες βασίζονται οι, «γυμνές», Tuono εκδόσεις. Κατ εξαίρεση, η Aprilia παρουσίασε πρώτη την RSV4 Factory και τώρα ετοιμάζει την RSV4 R με πιο «συγκρατημένες» επιλογές σε περιφερειακά και χαμηλότερη φυσικά τιμή. H RSV4 R και το Tuono V4, που βασίζεται σε αυτή, θα παρουσιαστούν μαζί στο Μιλάνο, αλλά το Tuono V4 Factory (που βασίζεται στην RSV4 Factory που ήδη έχει παρουσιαστεί), θα λανσαριστεί αργότερα, πιθανότατα το Μάιο του 2010. Μπέρδεμα ε;
Όπως και να έχει, το Tuono V4 Factory που μας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή, μπορεί να συγκριθεί μόνο με μία μοτοσικλέτα που κυκλοφορεί πλέον στους δρόμους και αυτή είναι η RSV4 Factory. Σε σχέση με αυτή λοιπόν, οι αλλαγές θα είναι πολύ μικρές, εκτός φυσικά από τη αφαίρεση του fairing και τη τοποθέτηση μάσκας. Θα διατηρηθούν οι σφυρήλατοι αλουμινένιοι τροχοί, οι αναρτήσεις της Ohlins και τα carbοn τμήματα, ενώ η απόδοση θα είναι 160 ίπποι. Το πολύ καλό ομολογουμένως σχέδιο του Jerοme Vannesson (για λογαριασμό του MotoRevue) αποτελεί μια εκτίμηση για το πώς μπορεί να μοιάζει η μοτοσικλέτα.