net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η μάσκα, όπως και το υπόλοιπο σύνολο, είναι άκρως επιθετική, δηλώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το χαρακτήρα του scooter.

Η οδική συμπεριφορά του Nexus ξεπερνά κάθε προσδοκία και δικαιώνει την ιταλική φίρμα. Ο κινητήρας συνηγορεί με το χαρακτήρα του scooter, διαθέτοντας μπόλικη δύναμη και γεμάτη λειτουργία.

Σε κάθε τροχό του MP3, η Piaggio έχει τοποθετήσει από ένα δισκόφρενο.

Στο χώρο του "πορτ-μπαγκάζ" θα βολευτούν δυο full face κράνη.

Best of 7.000€

Η αγορά μοτοσικλέτας ποτέ δεν αποτελούσε εύκολη υπόθεση. Στο αγοραστικό που ακολουθεί, παρουσιάζουμε μοντέλα από όλες σχεδόν τις κατηγορίες, με περιοριστικό παράγοντα την τιμή τους, που περιστρέφεται γύρω από τη γειτονιά των 7.000 ευρώ.

 
Έχετε 7.000 ευρώ να δαπανήσετε για την απόκτηση μοτοσικλέτας; Θέλετε μοτοσικλέτα, αλλά δεν γνωρίζετε σε ποια κατηγορία να στραφείτε; Παρακάτω, σας προτείνουμε έξι από τις καλύτερες προτάσεις σχεδόν όλων των κατηγοριών μοτοσικλέτας σε αυτό το budget. Γιατί επιλέξαμε τα 7.000 ευρώ; Μιας και αυτό είναι το κατώτερο ποσό που σας επιτρέπει να έχετε «πρόσβαση» σε μια πλειάδα μοτοσικλετών διαφορετικών κατηγοριών. Από τα μεγάλα scooter έως και τα μεσαία street, με 7.000 ευρώ έχετε εξαιρετικές επιλογές που θα μπορέσουν να καλύψουν απόλυτα τις δικές σας ανάγκες μετακίνησης.

Gilera Nexus 500
Το sport scooter
+ Oδική συμπεριφορά, φρένα
- Σκληρή λειτουργία αναρτήσεων
Τιμή: 7.220 ευρώ

Αν και το Nexus 500 υπάρχει κάμποσα χρόνια στην γκάμα της Gilera, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ξεπερασμένο. Αισθητικά παραμένει ελκυστικό και εντυπωσιακό, ενώ ο χαρακτήρας του και οι επιδόσεις του ακόμα και σήμερα αποτελούν τα δυνατά χαρτιά της κατασκευής. Φυσικά, το Nexus διαθέτει έναν εξαιρετικό χαρακτήρα, μιας και η Gilera από χρόνια εφαρμόζει με ιδιαίτερη επιτυχία ανατρεπτικές τεχνολογικές εφαρμογές για την κατηγορία των scooter. Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο πάτωμα και οι οριζόντιες δοκοί του πλαισίου που περνούν ψηλά, είναι καινοτομίες που ανέδειξαν την οδική συμπεριφορά των scooter. Λύσεις όπως αυτές είναι στοιχεία που κάνουν το Nexus να ξεχωρίζει.

Αισθητική
Είναι πράγματι αξιοπερίεργο πώς τα ευρωπαϊκά δίκυκλα, σε όποια κατηγορία και να ανήκουν, φέρουν έντονα επιθετικά στοιχεία. Ακόμα και το Nexus 500, δεν θα μπορούσε να ξεφεύγει από τον παραπάνω κανόνα. Αν και τα δεδομένα στη maxi κατηγορία των scooter είναι η άνεση και η πολυτέλεια, η Gilera έκανε τη διαφορά, με το Nexus να εκπέμπει δυναμισμό και έντονα χαρακτηριστικά. Σε πολλά θυμίζει το Runner, τόσο στο εμπρός μέρος του όσο και στην επιλογή να βρίσκεται το ρεζερβουάρ ανάμεσα στα πόδια του οδηγού. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με τα πλαστικά να διαθέτουν καλή συναρμογή.

Οδηγώντας
Οδηγώντας καταρχήν το Nexus μέσα στην πόλη, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι οι γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά και η ελαφριά αίσθηση, παρά τα 195 κιλά που ζυγίζει. Αίσθηση προκαλεί η αμεσότερη απόκριση του γκαζιού σε σχέση με τα άλλα μοντέλα στα οποία χρησιμοποιείται ο ίδιος κινητήρας (Piaggio X9 και Beverly 500), γεγονός που πρέπει να οφείλεται στη διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής ανάφλεξης. Το κοντέρ εύκολα θα δείξει 170 χλμ./ώρα, με το Nexus να παραμένει σταθερό, προσφέροντας ταυτόχρονα άριστη προστασία από τον αέρα. Στις ανοιχτές καμπές με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ, το Nexus αποδεικνύεται άξιο εμπιστοσύνης, αφού πλαίσιο και αναρτήσεις προσδίδουν μεγάλη σταθερότητα. Στις κλειστές στροφές πλασάρεται με άνεση και σιγουριά, φανερώνοντας την καλή δουλειά που έχει γίνει και στην κατανομή του βάρους του. Tα φρένα του αποδείχθηκαν αξιόπιστα, ακόμη και σε σημεία όπου η άσφαλτος είναι ιδιαίτερα γλιστερή. Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης, σου επιτρέπει να φρενάρεις δυνατά και με σιγουριά με την αριστερή μανέτα, η οποία ενεργοποιεί τον πίσω δίσκο, αλλά και έναν από τους εμπρός δίσκους. Με τη δεξιά μανέτα ενεργοποιείται μόνο ο ένας από τους εμπρός δίσκους, που συμβάλλει και αυτός θετικά στο φρενάρισμα. Σε γενικές γραμμές, το Nexus τα κατάφερε περίφημα, τόσο στην πόλη όσο και σε ανοιχτό δρόμο, καθώς και σε σφιχτές στροφές. Θα λέγαμε ότι δίνει νέα έννοια στον όρο «ολοκληρωμένο» scooter, αφού μπορεί να ταξιδέψει με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες και ταυτόχρονα να κινηθεί πολύ γρήγορα μέσα στην πόλη.

Συμπέρασμα
Το Nexus 500 είναι ένα ολοκληρωμένο scooter με υψηλή ποιότητα κατασκευής και οδική συμπεριφορά. Ο περιφερειακός του εξοπλισμός είναι κορυφαίος, γεγονός που το κάνει να θυμίζει σε αίσθηση κανονική μοτοσικλέτα. Η επιθετική του αισθητική δηλώνει από νωρίς και τα στοιχεία του χαρακτήρα του, δίχως όμως να υπολείπεται αισθητά σε άνεση από τον ανταγωνισμό του.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1K, Y/Ψ, 4βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.) 500
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 40/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 4,3/5.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,7
Βάρος (κιλά) 199
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170
Πλαίσιο/αναρτήσεις/φρένα
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.) 93
Αναρτήσεις Π Διπλό Αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.) 90
Φρένα Ε (χιλ.) Δ/260
Φρένα Π (χιλ.) Δ/240
Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-14
Ελαστικό Π 140/60-14

Piaggio MP3 400
Η διαφορετική πρόταση
+ Οδική συμπεριφορά
- Επιδόσεις
Τιμή: 7.325 ευρώ

Η Piaggio, με την παρουσίαση της «οικογένειας» των MP3, έφερε τα πάνω-κάτω στην κατηγορία των scooter. Εντυπωσιακό ακόμα και μονάχα να το κοιτάς είναι το εμπρός σύστημα διεύθυνσης με τους δύο τροχούς που διαθέτει. Αργότερα συνειδητοποιείς ότι, αν και η κατασκευή φέρει τρεις τροχούς, το πλάτος του MP3 είναι παρόμοιο με των υπολοίπων scooter της κατηγορίας του. Στη σέλα του απολαμβάνεις τη μεγαλύτερη σταθερότητα και ασφάλεια που σου προσφέρει το εναλλακτικό σύστημα διεύθυνσης και το κυριότερο, δίχως να σου στερεί την αίσθηση της οδήγησης ενός δικύκλου.

Αισθητική
Αισθητικά το MP3 δεν θυμίζει τίποτα άλλο στο δρόμο. Αυτό οφείλεται στο φουτουριστικό μπροστινό μέρος του και στην παρουσία των δύο τροχών που τραβούν τα βλέμματα. Αν και έχει περάσει αρκετός καιρός από την κυκλοφορία του, το σχήμα του παραμένει φρέσκο και εξακολουθεί να προκαλεί. Ο πίνακας οργάνων είναι εντυπωσιακός και πληρέστατος σε ενδείξεις. Στα θετικά συγκαταλέγεται και ο μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα, διαθέτοντας μάλιστα και πορτ-μπαγκάζ! Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλό επίπεδο, συνηγορώντας στη συνολικά καλή εικόνα που αφήνει το MP3.

Εργονομία
Η εργονομία του MP3 είναι κορυφαία. Με το σύστημα σταθεροποίησης κατά τη διάρκεια ακινητοποίησης του MP3, ο αναβάτης μπορεί να διατηρεί τα πόδια του στηριγμένα ακόμα και πάνω στην ποδιά. Η σέλα είναι ιδιαίτερα ανατομική, προσφέροντας μεγάλη άνεση. Το τιμόνι βρίσκεται στο σωστό ύψος χαρίζοντας σωστή στήριξη στα χέρια, ενώ και ο χώρος για τα πόδια είναι άπλετος.

Κινητήρας
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κ.εκ. του MP3 είναι ο γνωστός που «φορούν» αρκετά μοντέλα του ομίλου της ιταλικής φίρμας. Τη λειτουργία του χαρακτηρίζει η πολιτισμένη συμπεριφορά, μιας και κραδασμοί και θόρυβος λάμπουν δια της απουσίας τους. Οι 34 ίπποι που αποδίδει είναι ικανοποιητικοί ως νούμερο, αλλά όχι για να υπερκαλύψουν τα 244 κιλά του MP3. Το σύστημα τροφοδοσίας έχει αναλάβει ο ηλεκτρονικός ψεκασμός, που με τη σειρά του εγγυάται για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Συμπέρασμα
Η οδήγηση, από την άλλη, είναι το δυνατό χαρτί του MP3. Αν και το μπροστινό έχει ελαφρώς βαρύτερη αίσθηση από ό,τι έχετε συνηθίσει, τόσο στην αλλαγή κατεύθυνσης όσο και στους επιτόπιους ελιγμούς προσφέρει ένα πρωτόγνωρο αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη. Το MP3 αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή και διαθέτει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας των scooter, αλλά επιπροσθέτως και αξεπέραστη οδική συμπεριφορά, καθώς και μέγιστη ασφάλεια σε κακό και βρεγμένο οδόστρωμα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 398
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 34/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 3,8/5.250
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,1
Βάρος (κιλά) 244
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 156
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Διπλό σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Τετραπλή άρθρωση
Διαδρομή (χιλ.) 85
Αναρτήσεις Π Διπλά αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.) 110
Φρένα-Ε (χιλ.) 2Δ/240
Φρένα-Π (χιλ.) Δ/240
Tροχοί-Ελαστικά
Ελαστικά Ε 120/70-12”
Ελαστικά Π 140/70-14”

Aprilia SL 750 Shiver
Προσιτή Ιταλίδα
+: Σχεδίαση, φρένα
-: Προοδευτικότητα πίσω ανάρτησης
Τιμή: 7.500 ευρώ

Αναμφισβήτητα, το Shiver δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να περάσει απαρατήρητο, μιας και δεν είναι ένα ακόμα κοινό μοντέλο. Ο «αιρετικός» σχεδιασμός του και το ιταλικό ταμπεραμέντο του δικαιώνουν την εταιρεία του Νοάλε.

Οδηγώντας
Κύριο χαρακτηριστικό του ιταλικού μοντέλου στο δρόμο είναι η φιλικότητα προς τον αναβάτη, που όμως συνδυάζεται με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Η άνετη θέση οδήγησης και το φαρδύ τιμόνι δημιουργούν έναν ιδανικό συνδυασμό για κίνηση μέσα στην πόλη. Οι αναρτήσεις δεν είναι ιδιαίτερα μαλακές ούτε όμως και σφιχτές, συνηγορώντας στην άνεση του αναβάτη. Στις στροφές, το Shiver θα συμπεριφερθεί προβλέψιμα, αποπνέοντας ασφάλεια. Τα φρένα αποδίδουν σωστά, παρέχοντας αίσθηση και δύναμη, ενώ η δύναμη του μοτέρ ψηλά είναι αξιοπρόσεκτη. Μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές υπολείπεται από τα υπόλοιπα δικύλινδρα. Υπό πίεση, η λειτουργία τόσο του αμορτισέρ όσο και του πιρουνιού είναι υποδεέστερη των περιστάσεων. Ναι στη σβέλτη οδήγηση, όχι στη sport όμως με αξιώσεις.

Συμπέρασμα
Το Shiver είναι μία μεσαία street μοτοσικλέτα που θα σας μεταφέρει με άνεση στις καθημερινές σας μετακινήσεις, με το μικρό της πλάτος και το σχετικά μεγάλο κόψιμο του τιμονιού της να τα βγάζουν πέρα στις περισσότερες των περιπτώσεων. Επιπλέον, θα τα καταφέρει καλά και στο ταξίδι, δεδομένου ότι πρόκειται για γυμνό μοντέλο, ενώ και στα κλειστά κομμάτια θα ανταποκριθεί στις δυνατότητες του μέσου αναβάτη, αφήνοντάς τον να απολαύσει τη διαδρομή. Η τιμή του επίσης είναι άκρως δελεαστική!

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 2Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 8βάλβ
Κυβισμός (κ.εκ.) 749,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 95/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8,2/7.000
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 5,9
Βάρος (κιλά) 189
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Χωροδικτύωμα με πλάκες αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε USD πιρούνι 43 χιλ.
Διαδρομή (χιλ.) 120
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.) 130
Φρένα-Ε (χιλ.) 2Δ/320
Φρένα-Π (χιλ.) Δ/240
Tροχοί-Ελαστικά
Ελαστικά Ε 120/70-17”
Ελαστικά Π 180/55-17”

BMW G 650 Xcountry
Μοτοσικλέτα «πασπαρτού»
+: Απόδοση κινητήρα, άνεση
-: Δύναμη φρένων
Τιμή: 7.245 ευρώ
Το Country θα μπορούσε σε μια άτυπη κατηγορία μοτοσικλετών πόλης να αναδειχθεί πρωταθλητής. Η αισθητική του και οι ήπιες γραμμές στη σχεδίασή του καμουφλάρουν καλά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του, που δεν είναι και λίγα!

Οδηγώντας
Η μοτοσικλέτα υπακούει άμεσα στις εντολές του αναβάτη και σε συνδυασμό με την πολύ καλή κατανομή των μαζών και του κέντρου βάρους, είναι ένα ευκολοδήγητο δίκυκλο που δεν κουράζει ούτε τρομάζει σε καμία περίπτωση. Το πεδίο που αυτές οι αρετές του Χcountry έχουν το μεγαλύτερο αντίκρισμα δεν είναι άλλο από την πόλη, όπου ελίσσεται με μεγάλη ευκολία ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, βοηθούμενο και από το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Ωστόσο, την παράσταση κλέβει ο κινητήρας, όντας ένας από τους καλύτερους μονοκύλινδρους για «πολιτική» χρήση που υπάρχουν σήμερα. Ισχυρός, ροπάτος, ελαστικός, με άριστη απόκριση και ελάχιστες απαιτήσεις σε βενζίνη.

Συμπέρασμα
Πρόκειται για μια μονοκύλινδρη μοτοσικλέτα γενικής χρήσης με ιδιαίτερο cross-country look, η οποία, χωρίς να μπερδεύει και να μπερδεύεται με τη μανία της απόλυτης εξειδίκευσης της εποχής μας, μπορεί να παίξει το ρόλο του καθημερινού μεταφορικού μέσου, χωρίς όμως να είναι αδιάφορη όταν της ζητηθεί το κάτι παραπάνω, είτε στην άσφαλτο είτε σε βατό χωματόδρομο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 4βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.) 652
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 53/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6/5.250
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 9,5
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 5,4
Βάρος (κιλά) 148
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 185
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Δύο δοκών, περιμετρικό
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι 45 χιλ.
Διαδρομή (χιλ.) Δ.Α.
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.) Δ.Α.
Φρένα-Ε (χιλ.) Δ/300
Φρένα-Π (χιλ.) Δ/240
Tροχοί-Ελαστικά
Ελαστικά Ε 110/90-19”
Ελαστικά Π 130/80-17”

Hyosung Aquila 650
To V-Rod του λαού
+: Κινητήρας, συμπεριφορά
-: Χαμηλά τοποθετημένα μαρσπιέ
Τιμή: 6.950 ευρώ

Το Aquila της Hyosung είναι ένα διασκεδαστικό custom που εμφανισιακά παραπέμπει στο δημοφιλές υγρόψυκτο μοντέλο της Harley Davidson. Παρόλα αυτά, η πολύ καλή τιμή του και τα λιγότερα κυβικά του, το καθιστούν μια επιλογή για ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Οδηγώντας
Στο αστικό περιβάλλον, το Aquila είναι αρκετά πιο εύχρηστο από όσο υπονοεί το μακρύ του μεταξόνιο και η εμφάνισή του. Το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά, ενώ το ίδιο το βάρος εκπλήσσει ευχάριστα με την… απουσία του, αφού η αίσθηση του Aquila είναι μιας μοτοσικλέτας με το ένα τρίτο των κιλών που αναγράφουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Για τα δεδομένα των custom, στο ταξίδι το Aquila είναι εξαιρετικό, καθώς μπορεί να κινηθεί ταχύτερα από τους περισσότερους ανταγωνιστές του. Υπαίτιος για αυτό είναι ο πολύ δυνατός για την κατηγορία κινητήρας του, αφού με τα 70 άλογά του εκτοξεύει το Aquila σε ταχύτητες ταξιδιού που τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν ως τελική!

Συμπέρασμα
Συνολικά, το Aquila είναι μια μοτοσικλέτα που καταφέρνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, καθώς, πέραν της εμφάνισής του, συγκεντρώνει χαρακτηριστικά κι από άλλες κατηγορίες. Και διαθέτει και μια εξαιρετικά συμφέρουσα τιμή.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 2Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 8βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.) 647
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 70/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) Δ.Α.
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,5
Βάρος (κιλά) 218
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Ανεστραμμένο πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.) 130
Αναρτήσεις Π Διπλό αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.) 90
Φρένα-Ε (χιλ.) 2Δ
Φρένα-Π (χιλ.) Δ
Tροχοί-Ελαστικά
Ελαστικά Ε 120/70-18”
Ελαστικά Π 180/55-17”

Yamaha XT 660 X
Πειρασμός!
+: Απόδοση κινητήρα, άνεση
-: Βάρος
Τιμή: 6.950 ευρώ

Το ΧΤ 660 Χ είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα SM της ελληνικής αγοράς. Πολιτισμένη λειτουργία, άθραυστη κράση και δελεαστική τιμή είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του για την τόσο μεγάλη δημοτικότητά του.

Οδηγώντας
Μία κατηγορία όπως αυτή των supermotard, που ξεκίνησε από την Ευρώπη και εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα σε όλο τον κόσμο ως ένα νέο στοιχείο της σύγχρονης μοτοσικλετιστικής «μόδας», ήταν λογικό να υποστηριχθεί κυρίως από τις εταιρείες της γηραιάς ηπείρου. Φυσικά, στη νέα αυτή μόδα έχουν αντιπαραθέσει τις προτάσεις τους οι Ιάπωνες κατασκευαστές, με τη λαμπρότερη εξ αυτών να είναι το XT 660 X. Η μοτοσικλέτα της Yamaha διατηρεί ένα δικό της χαρακτήρα, μιας και σε αντίθεση με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, παρουσιάζει ένα πιο φιλικό, άνετο και πολυχρηστικό προφίλ.

Συμπέρασμα
Mία μοτοσικλέτα που μπορεί να σταθεί κοντά σου με τα πλεονεκτήματα μιας σταθερής σχέσης, αλλά και την έξαψη μιας απιστίας. Φιλική, όμορφη και «τίμια». Με μοτέρ δυνατό και θέση οδήγησης που σου δίνει τη δυνατότητα να «παίξεις», αλλά και να σε κρατήσει ξεκούραστο. Κεφάτη και σταθερή στο δρόμο, με δυνατότητα για ευχάριστες εξάρσεις και διάθεση για γρήγορες βόλτες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 4βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.) 660
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 48/6.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/5.250
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,2
Βάρος (κιλά) 177
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 192
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Σωληνωτό, περιμετρικό
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.) 200
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.) 200
Φρένα-Ε (χιλ.) Δ/320
Φρένα-Π (χιλ.) Δ/245
Tροχοί-Ελαστικά
Ελαστικά Ε 120/70-17”
Ελαστικά Π 160/60-17”

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ