net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

ΑΛΛΑΓΕΣ RM-Z 250 2010 Νέο πλαίσιο. Νέο ψαλίδι. Διαφορετική εξάτμιση. Σκληρότερα ελατήρια στις αναρτήσεις. Διαφορετικά settings στις αναρτήσεις.

Το νέο μοντέλο είναι πιο δυνατό σε όλο το εύρος από το περσινό, γεγονός που το καθιστά ακόμη πιο έυκολο στην οδήγηση.

Το ρεζερβουάρ είναι από αλουμίνιο για μείωση βάρους, όπως στο μεγαλύτερο RM-Z 450. Η χωρητικότητά του είναι 6,5 λίτρα.

Το πιρούνι απέκτησε σκληρότερα ελατήρια για καλύτερη σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα.

Με όλες τις αλλαγές που δέχτηκε το RM-Z 250, διαφοροποιήθηκε και η θέση οδήγησης. Βολεύεσαι κατ’ ευθείαν πάνω του, ενώ δημιουργεί σωστές γωνίες σε χέρια και πόδια.

Άψογη η λειτουργία του ψεκασμού, κλέβει την παράσταση και συμβάλλει στην ευστροφία του κινητήρα.

Πολύ ελαφριά η αίσθηση του RM-Z στα άλματα.

Suzuki RM-Z 250: Αγρίεψε!

Το RM-Z 250 βελτιώθηκε σημαντικά και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Με ψεκασμό, νέο πλαίσιο, διαφορετικό ψαλίδι και καλύτερο κινητήρα, έγινε πιο άγριο, ικανό να πρωταγωνιστήσει. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε αναλυτικά την πλήρη δοκιμή του.

 
Τιμή: 7.690 ευρώ
+ Κινητήρας, Πλαίσιο
- Σκληρό πιρούνι

Το περσινό μοντέλο RM-Z 250 ήταν μια πολύ καλή motocross μοτοσικλέτα. Ατού της ήταν ο φιλικός χαρακτήρας και η ευκολία στους χειρισμούς. Αποτελούσε μια καλή βάση για αγωνιστική μοτοσικλέτα, όμως συγκριτικά με τον ανταγωνισμό υστερούσε σε δύναμη και σε αίσθηση του εμπρός φρένου.
Φέτος, η Suzuki πέρασε από το μικροσκόπιο το RM-Z 250 και αποφάσισε να αναβαθμίσει σημαντικά τον εκπρόσωπό της στην κατηγορία ΜΧ2. Δεν αρκέστηκε σε επιμέρους βελτιώσεις, καθώς ήδη είχε μείνει λίγο πίσω σε εξέλιξη, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός τρέχει! Έτσι, πήρε την (σωστή) απόφαση να κάνει δραστικές αλλαγές, με σκοπό να φέρει το RM-Z στην κορυφή της κατηγορίας. Το εξόπλισε με νέο, πιο στενό αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο, τοποθέτησε διαφορετικό ψαλίδι για μεγαλύτερη σταθερότητα, ενώ ο κινητήρας απέκτησε περισσότερη δύναμη σε όλο το εύρος και ειδικά στο τέρμα γκάζι, όπου πέρυσι υπολειπόταν σε διάρκεια.

Κινητήρας
Εντυπωσιακή είναι η απόκριση στο γκάζι, με τον ψεκασμό να λειτουργεί πάρα πολύ καλά, χωρίς προβλήματα. Επιταχύνει δυνατά από το αρχικό άνοιγμα του γκαζιού και συνεχίζει ομαλά μέχρι τον κόφτη. Το νέο μοντέλο είναι πιο δυνατό σε όλο το εύρος από το περσινό, γεγονός που το καθιστά ακόμα πιο εύκολο στην οδήγηση. Ειδικά στις εξόδους από τις στροφές, είναι απολαυστικό, με αρκετή διάρκεια, ώστε να κρατήσεις ανοικτό το γκάζι στην ευθεία, χωρίς να αναγκαστείς να αλλάξεις ταχύτητα. Μοναδικό μειονέκτημα η εκκίνηση, που αν δεν πάρει με την πρώτη μανιβελιά, θέλει τέσσερις-πέντε με πατημένο το hot start για να εκκινήσει. Το κιβώτιο ταχυτήτων τροποποιήθηκε κι αυτό και είναι αρκετά κοντό από γρανάζωμα, αλλά η διάρκεια του κινητήρα ισορροπεί την κατάσταση.

Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Το περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο έχει μικρότερες διαστάσεις, ενώ παράλληλα άλλαξε και η γεωμετρία. Αναπόφευκτα, διαφοροποιήθηκε η θέση οδήγησης, στην οποία ο αναβάτης βολεύεται εύκολα, με τιμόνι και χειριστήρια να παρέχουν καλές λαβές. Το νέο RM-Z 250 είναι καλά ζυγισμένο, με άψογη αίσθηση στις στροφές, προβλέψιμο στις αντιδράσεις και σταθερό στα πολλά χιλιόμετρα.
Οι αναρτήσεις απέκτησαν σκληρότερα ελατήρια, ύστερα από απαίτηση κυρίως των Αμερικανών που κατέχουν και το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς παγκοσμίως. Συγκριτικά με του περσινού μοντέλου είναι σφιχτές, ωστόσο διατηρούν τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Μόνο σε ξερά εδάφη, το πιρούνι ενδέχεται να ταλαιπωρήσει τους λιγότερο προπονημένους.
Το εμπρός φρένο πέρυσι αποτελούσε την αχίλλειο πτέρνα του RM-Z. Φέτος βελτιώθηκε και πλέον είναι όσο δυνατό χρειάζεται, με πολύ καλή αίσθηση. Το πίσω φρένο απαιτεί λίγη παραπάνω δύναμη για να μπλοκάρει ο τροχός, όμως σε όλες τις άλλες περιπτώσεις λειτουργεί σωστά.

Συμπέρασμα
Το Suzuki RM-Z 250 απέκτησε πιο δυναμικό χαρακτήρα και πολλές δυνατότητες. Διατήρησε την ευκολία στην οδήγηση, αλλά ο αγριεμένος κινητήρας θα δώσει αυτό το κάτι παραπάνω σε όποιον θέλει να πιέσει για πιο γρήγορα γυρολόγια στην πίστα. Το συνολικό στήσιμο της μοτοσικλέτας θα βολέψει τόσο τους αρχάριους αναβάτες όσο και τους έμπειρους με αγωνιστική εμπλοκή στο ενεργητικό τους. Σταθερό στις ευθείες και με πολύ καλή αίσθηση στις στροφές, δεν θα απογοητεύσει κανέναν. Με ανταγωνιστική τιμή και καλές αγωνιστικές παροχές, αποτελεί μια συμφέρουσα πρόταση σε μια απαιτητική κατηγορία, όπου και η παραμικρή λεπτομέρεια μετρά.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ, 4βαλβ
Κυβισμός (κ.εκ.) 249
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 6,5
Βάρος (κιλά) 105
Πλαίσιο/αναρτήσεις/φρένα
Τύπος Αλουμινένιο περιμετρικό
Ανάρτηση Ε Showa 47χιλ.
Διαδρομή (χιλ.) 310
Ανάρτηση Π Showa
Φρένα Ε 1Δ, 240
Φρένα Π 1Δ, 230
Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικά Ε 80/100-21”
Ελαστικά Π 100/90-19”
Διαστάσεις
Μήκος (χιλ.) 2.170
Μεταξόνιο (χιλ.) 1.475
Ύψος σέλας (χιλ.) 955

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ