net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στην αγορά το Honda CB1100

Πολλοί το ερωτεύτηκαν, λίγοι θα το χαίρονται προς το παρόν, αφού η Honda τηρώντας αυτά που είχε ανακοινώσει κατά τη παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής στη έκθεση του Tokyo, θα διαθέσει το CB1100 αρχικά στην Ιαπωνική αγορά και μετά από ένα χρόνο στην Ευρώπη.

 
Κλασσικές γραμμές, αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας, και ένα αρκτικόλεξο που παραπέμπει στο αρχέτυπο της μοτοσικλέτας που σηματοδότησε την μετέπειτα Ιαπωνική κυριαρχία. Αυτός είναι ο ορισμός του CB 1100. Σε αντίθεση μάλιστα με το εφήμερο (…και διάρκειας πυροτεχνήματος) πάθος που γεννούν οι περισσότερες νέες μοτοσικλέτες, το CB 1100 έχει την ιδιότητα να προκαλεί μακρόχρονο έρωτα, ειδικά σε όσους νοσταλγούν τις «παλιές καλές εποχές». Στη Honda λοιπόν, γνωρίζουν ότι όσοι έπεσαν θύματα της γοητείας του CB, μπορούν να περιμένουν άλλο ένα χρόνο ξεροσταλιάζοντας πάνω από φωτογραφίες.

Μέχρι τότε μπορούμε να κάνουμε ένα «φρεσκάρισμα» στα όσο γνωρίζουμε μέχρι σήμερα για την εν λόγω μοτοσικλέτα. Το σημαντικότερο επίτευγμα από τεχνολογικής πλευράς, είναι το ότι ο τετρακύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας συμμορφώνεται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων. Αυτό επετεύχθη σύμφωνα με τη Honda, λόγω τον διόδων του αέρα που διαπερνούν την κεφαλή και το μπλοκ των κυλίνδρων. Εν ολίγοις δηλαδή, ο κινητήρας είναι κατά μία έννοια «διάτρητος», καταφέρνοντας να έχει πολύ μεγαλύτερη απαγωγή θερμοκρασίας από αυτή που θα περίμενε κανείς από ένα αερόψυκτο τετρακύλινδρο σε σειρά.

Οι 87 ίπποι μπορεί να ακούγονται λίγοι για τη συνομοταξία των αναβατών που ζει στο apex και αναπνέει στα βιράζ, για τη φιλοσοφία της μοτοσικλέτας είναι πάντως υπεραρκετοί. Από εκεί και έπειτα, τα 9,3 κιλά ροπής που αποδίδει ο κινητήρας και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο είμαστε σίγουροι ότι θα τα αποδίδει, είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Η Honda φρόντισε άλλωστε να ξεκαθαρίσει απόλυτα το στίγμα και το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, κάνοντας λόγο για: «εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, εκλεπτυσμένη απόδοση και αίσθηση που οι αριθμοί και τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν μπορούν να μεταδώσουν».

Η έναρξη της διάθεσης του CB 1100 στην Ιαπωνική αγορά έβγαλε και άλλο ένα νέο, η μοτοσικλέτα θα διατίθεται είτε με καρατιμόνα, είτε με χαμηλό, νορμάλ τιμόνι. Από εκεί και έπειτα, υπάρχει ένας ογκωδέστατος κατάλογος με αξεσουάρ, ώστε να μετατρέψει κανείς το CB του όπως ακριβώς το θέλει. Τέλος, στην Ιαπωνία η τιμή της μοτοσικλέτας θα βρίσκεται λίγο κάτω από τα (κρατιέστε;) 8.000 ευρώ.

Για όλους τους υπόλοιπους –πλην Ιαπώνων- υπομονή ένα χρόνο ακόμα!

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ