Στην πίστα του Mugello συγκεκριμένα, από όπου και προέρχεται το υλικό που σας παρουσιάζουμε και το οποίο εξασφάλισε το ιταλικό Motociclismo. Σε στάδιο πρωτότυπου ακόμη, το V4 Τuono φέρει μασκάκι παρόμοιο με αυτό του υπάρχοντος μοντέλου και ελάχιστα πλαστικά.
Η πάγια τακτική της Aprilia, θέλει τα streetfighter μοντέλα της να αποτελούν τις…ξεγυμνωμένες εκδόσεις των supersport της γκάμας της και όχι εντελώς νέα μοντέλα με αρκετές αλλαγές. Κάτι ανάλογο έχει συμβεί και με το νέο V4 Tuono που δανείζεται πλαίσιο και κινητήρα από το RSV4R και «αποχωρίζεται» τα πλαστικά αυτού. Η καρατιμόνα είναι standard φυσικά, ενώ μόνες προσθήκες αποτελούν (τουλάχιστον από ότι διακρίνουμε στις φωτογραφίες) η καρίνα και τα πλαϊνά προστατευτικά, που προφανώς έχουν τοποθετηθεί για να κόβουν κάτιτις από τον αέρα.
Όπως αναφέρθηκε στην εισαγωγή, το μασκάκι θυμίζει πολύ αυτό που τοποθετείται στο υπάρχον 1000άρι Tuono, αν και πιστεύουμε ότι αυτό είναι κάτι που θα αλλάξει στα μοντέλα παραγωγής. Πληροφορίες σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής διαθέσιμες, ωστόσο αυτό που θα πρέπει λογικά να περιμένουμε, είναι η μείωση της ιπποδύναμης ψηλά και το «γέμισμα» στη χαμηλομεσαία περιοχή λειτουργίας του κινητήρα, σε σχέση πάντα με το RSV4. Το νέο Tuono V4 αναμένεται να παρουσιαστεί στις φθινοπωρινές εκθέσεις και η διάθεση του στην αγορά τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2011.