Μία μέρα πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση του Μιλάνου, η MV Agusta έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη φωτογραφία της F3, δηλαδή της supersport μοτοσικλέτας που πρόκειται να κάνει τη φράση «προσιτή Agusta» να μην ακούγεται ως… ανέκδοτο, αλλά ως πραγματικότητα!
…με τιμή που θα κυμαίνεται -σύμφωνα με τον Καστιλιόνι- γύρω στα 9.000 ευρώ για τη βασική έκδοση, ναι, η F3 είναι σίγουρα προσιτή και έχει την απαραίτητη δυναμική για να αποτελέσει την πιο εμπορική Agusta όλων των εποχών! Η εταιρεία πιστεύει πολύ σε αυτό το μοντέλο και έχει «επενδύσει» πάνω του όλες τις ελπίδες της για την ανάκαμψή της στην «post-Harley Davidson» εποχή. Σχεδιαστικά, η συγγένεια με τη μοτοσικλέτα - τοτέμ του σύγχρονου design, την F4, είναι εμφανής, με την F3 να είναι σαφώς πιο ελαφριά, τουλάχιστον οπτικά.
Οι πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που είχαν κυκλοφορήσει, έδειχναν ότι το μοντέλο δεν θα έχει τις χαρακτηριστικές απολήξεις των τελικών κάτω από την ουρά, αλλά ένα άσχημο τελικό στο πλάι. Το γεγονός αυτό είχε απογοητεύσει πολλούς… φετιχιστές (και εμάς, το παραδεχόμαστε!), αλλά, τελικά, η F3 μάς αποζημίωσε και με το παραπάνω, διαθέτοντας μια τριάδα πανέμορφων… «αυλών εκκλησιαστικού οργάνου» στη δεξιά πλευρά της! Τριάδα τα τελικά, τριάδα και οι κύλινδροι, με συνολική χωρητικότητα 675 κ.εκ. και απόδοση κοντά στους 140 ίππους, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Καστιλιόνι junior, σε σχετική συνέντευξή του.
Το πλαίσιο ακολουθεί τη φιλοσοφία της MV Agusta και παραμένει υβριδικό, αποτελούμενο από χυτά τμήματα αλουμινίου και ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ το ψαλίδι δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από μονόμπρατσο, κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Αφού η φωτογραφία αυτή είναι και το μοναδικό στοιχείο που έχουμε μέχρι στιγμής διαθέσιμο, συμπληρώνουμε απλώς τη λίστα των «φως φανάρι» στοιχείων, με τις ακτινικής διάταξης monobloc δακάνες της Brembo μπροστά και το USD πιρούνι.
Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο και με βάση τα ανωτέρω χαρακτηριστικά, οι ισχυρισμοί του Καστιλιόνι περί της τιμής της F3 μάς ακούγονται υπερβολικά αισιόδοξοι… Μακάρι να είναι έτσι τα πράγματα, αλλά 9.000 ευρώ για μια τέτοια μοτοσικλέτα αποτελεί σκάνδαλο! Η απάντηση ίσως βρίσκεται στο ότι θα υπάρξουν δύο εκδόσεις, μία βασική όπως αναφέραμε και στη αρχή και μία upgraded που εκτός από αναβαθμισμένα περιφερειακά, θα φέρει και ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, όπως traction control. Υπομονή, μια μέρα έμεινε μέχρι την έναρξη της EICMA και εκεί θα αποκαλυφθούν όλα!