Χρόνια τώρα η Honda σκέφτεται να περάσει στην παραγωγή ένα δίτροχο που θα συνδυάζει τα χαρίσματα μίας sport μοτοσικλέτας με αυτά ενός scooter. Σύμφωνα με αυτά που έχουμε στα χέρια μας η χρονική αυτή στιγμή δεν φαίνεται να είναι μακριά.
Στην τελευταία έκθεση στο Μιλάνο η Ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το πρωτότυπο New Mid, ένα μοντέλο που σχεδιαστικά θυμίζει scooter αλλά στην ουσία πρόκειται για ένα υβρίδιο που προέρχεται από το «πάντρεμα» ενός GT scooter και μίας sport μοτοσικλέτας. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο ιαπωνικός κολοσσός προχωρά σε μία τέτοια κίνηση κάτι που αποδεικνύεται και από άλλα concept που έχουμε δει κατά καιρούς όπως το sport scooter Griffon που παρουσιάστηκε το 2003 και έφερε επίπεδο τετρακύλινδρο κινητήρα και το E4-01 που έκανε την εμφάνισή του το 2005, άνηκε στην ίδια κατηγορία με το προηγούμενο και έφερε 3κύλινδρο μοτέρ 900 κ.εκ.
Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και η οποία βέβαια μας κάνει να πιστεύουμε ότι δεν θα αργήσουμε να δούμε το New Mid στους δρόμους είναι ότι η Honda προχώρησε στην νομική κατοχύρωση του σχεδίου που βλέπετε στη φωτογραφία το οποίο φέρει αρκετά στοιχεία από το εν λόγω πρωτότυπο τόσο από αισητικής όσο και μηχανικής πλευράς. Το μπροστινό του μέρος μάλιστα είναι λίγο πιο επιθετικό φέρνοντας στο νου και το πρωτότυπο Griffon. Η συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να μη σας λέει κάτι, αλλά, να σας υπενθυμίσουμε ότι ακριβώς το ίδιο είχε γίνει και με το νέο VFR 1200 το οποίο μετά από λίγους μήνες παρουσιάστηκε και επίσημα! Τέλος, το μόνο που ξέρουμε από τη Honda, από την έκθεση στο Μιλάνο, είναι ότι το concept φέρει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όπως και το νέο VFR 1200F DCT.