• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αναμένεται τον Οκτώβριο

Η πίσω ανάρτηση είναι τύπου Monoshock και η διαδρομή της ανέρχεται στα 125 χλστ.

Έτοιμη για το μεγάλο βήμα

Streetfighter υπό κλίμακα

Wolf SB 125N: Το λυκόπουλο

Ο πίνακας οργάνων κινείται στο πνεύμα της υπόλοιπης μοτοσικλέτας και χαρακτηρίζεται σύγχρονος.

SYM Wolf 250i & SB 125N

Το National Geographic μάλλον δεν τον έχει ανακαλύψει ακόμη. Το «Wolf», είναι η νέα μοτοσικλέτα της SYM στα 250 κ.εκ. και έρχεται στη χώρα μας αναζητώντας καινούρια λημέρια.

 
Έτοιμη για το μεγάλο βήμα
Με την πορεία της τα τελευταία χρόνια στον χώρο των scooters και των ATV να πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο και το μέγεθός της να γιγαντώνεται ολοένα και περισσότερο, ήταν απλά θέμα χρόνου για τη SYM να αναζητήσει νέες αγορές. Τι πιο λογικό λοιπόν για την εταιρία από την Ταϊβάν από το να δοκιμάσει τις δυνάμεις της και στις μοτοσικλέτες. To μερίδιο με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την SYM φαίνεται να είναι τα μοντέλα μικρού κυβισμού που προσφέρουν παράλληλα «ασφαλές καταφύγιο», από πλευράς πωλήσεων, για μία εταιρία που κάνει τα πρώτα της βήματα σε αυτό το χώρο. Άλλωστε, πρώτα μαθαίνεις να περπατάς και μετά να τρέχεις… Αυτό ακριβώς φαίνεται να πράττει και η SYM και θέλοντας να δείξει τη σοβαρότητα των κινήσεών της παρουσίασε όχι ένα, αλλά δύο μοντέλα και μάλιστα με διαφορά μόλις μερικών μηνών. Και τα δύο ανήκουν στην ίδια οικογένεια, ονομάζονται Wolf και κινούνται από μονοκύλινδρους κινητήρες στα 125 και 250 κ.εκ. Η μοτοσικλέτα που εξετάζουμε εδώ, είναι αυτή με το μεγαλύτερο μοτέρ που έρχεται να ενισχύσει με την παρουσία της ακόμη περισσότερο την κατηγορία των 250 κ.εκ. Το Wolf 250i ανήκει σε μία κατηγορία που δείχνει να περνά μία περίοδο δεύτερης νεότητας τα τελευταία χρόνια, αφού όλο και περισσότεροι κατασκευαστές φαίνεται να μπαίνουν στο παιχνίδι παρουσιάζοντας τη δική τους πρόταση. Με επιθετική σχεδίαση, ένα σύγχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα στα σωθικά του και περιφερειακά που τραβούν την προσοχή, το Wolf θέλει να αναμετρηθεί με τα καθιερωμένα μοντέλα της κατηγορίας και να δημιουργήσει τη δική του…αγέλη στους δρόμους της πόλης. Όλα αυτά από τον ερχόμενο Οκτώβριο, όταν και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από την επίσημη αντιπροσωπεία της εταιρίας, Γκορκόλης Α.Ε.

Σχεδίαση: Streetfighter υπό κλίμακα
Η σχεδίαση του μοντέλου της SYM δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες και παρουσιάζεται αρκετά επιθετική και μοντέρνα από όποια μεριά και αν το κοιτάξει κανείς. Μπροστά, το βλέμμα πέφτει στον τριγωνικό προβολέα, αλλά και στα πλαϊνά πλαστικά που κάνουν το Wolf να δείχνει πιο «κακό» και μεγαλύτερο από ό,τι είναι πραγματικά. Τα εν λόγω πλαστικά εξυπηρετούν και άλλο σκοπό καθώς οδηγούν τον αέρα στο ψυγείο βελτιώνοντας τη ψύξη του κινητήρα. Στη δυναμική εμφάνιση της μικρής μοτοσικλέτας συνεισφέρει και η σεβαστών διαστάσεων καρίνα που βελτιώνει και την αεροδυναμική του. Η επιθετικότητα συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, αφού την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και η αιχμηρή ουρά με το φωτιστικό σώμα με τα LED να διαχωρίζουν τη θέση τους από τη βάση της πινακίδας και των φλας που έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα και ελαφραίνουν οπτικά το σύνολο.

Wolf SB 125N: Το λυκόπουλο
Hπορεία του Wolf SB 125N, ως η μοναδική μοτοσικλέτα στην γκάμα της SYM, κράτησε πολύ λίγο, αφού το αδελφό μοντέλο με το μεγαλύτερο κινητήρα των 250 κ.εκ. θα βρίσκεται στη χώρα μας μέσα στον Οκτώβριο. Όπως και το Wolf 250i, έτσι και η μικρή γυμνή μοτοσικλέτα με τη μοντέρνα και σπορ εμφάνιση καταφέρνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, λόγω της αρκετά εντυπωσιακής, για αυτόν τον κυβισμό, σχεδίασης που παραπέμπει σε μεγάλα streetfighters. Τη διαφορά κάνουν φυσικά η σχεδίαση της μάσκας, οι εντυπωσιακές ζάντες και η αιχμηρή ουρά που θυμίζουν μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Ωστόσο, όπως είναι γνωστό, η χωρητικότητα του τετράχρονου κινητήρα του δεν ξεπερνά τα 124,5 κ.εκ. με την απόδοση του αερόψυκτου μοτέρ, που τροφοδοτείται από καρμπιρατέρ, να αγγίζει τους 11 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και τα 0,9 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ανάμεσα στα πιο αξιοπρόσεκτα στοιχεία του μικρότερου Wolf συγκαταλέγεται το πίσω φανάρι, τεχνολογίας Led και ο σύγχρονης σχεδίασης πίνακας οργάνων που διαθέτει και στροφόμετρο. Το στοιχείο, όμως, που εκπλήσσει περισσότερο στα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, είναι το ρεζερβουάρ που, με χωρητικότητα 19 λίτρων και σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αναμένεται να προσδίδει επίπεδα οικονομίας παρόμοια με αυτά ενός… διηπειρωτικού πυραύλου.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ