Το KawasakiER-5 ήταν ο ορισμός της commuter μοτοσικλέτας. Ένα μοντέλο φτιαγμένο για καθημερινή κίνηση, αξιόπιστο και με χαμηλές απαιτήσεις σε συντήρηση και χρήση. Τελεία. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πει κανείς για αυτό και είμαι σίγουρος ότι ακόμη και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αναβάτες, το έχουν ξεγράψει από τη μνήμη τους. Οι λόγοι, απλοί και συγκεκριμένοι. Συντηρητική σχεδίαση, απλά ικανοποιητικές επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά. Τίποτα που να φτιάχνει τον αναβάτη και να τον κάνει να…θέλει ένα. Προς τη δύση της μακράς σταδιοδρομίας του, η Kawasaki πρέπει να κοιτάχτηκε πολύ καλά στον καθρέπτη για το μοντέλο που θα διαδεχόταν το ER-5. Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ήταν αυτό που σκέφτηκε, αλλά για να καταλήξει σε μία τόσο διαφορετική προσέγγιση παρουσιάζοντας την πρώτη γενιά του ER-6n, το 2005, βάζω στοίχημα ότι ήταν κάτι εξαιρετικό!Το ιαπωνικό μοντέλο κατάφερε να ξεχωρίσει από την πρώτη κιόλας στιγμή χάρη στην προσεγμένη και ιδιαίτερη αισθητική του που δεν έμενε στα λιγοστά πλαστικά του μέρη, αλλά προχωρούσε και στο μέταλλο, στη σχεδίαση του ρεζερβουάρ, του πλαισίου και του ψαλιδιού. Τα χαρίσματά του δεν τελείωναν εκεί, αλλά συνέχιζαν και στα μηχανικά του μέρη με το δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα και τη μεστή απόδοσή του να ξεχωρίζουν και να δίνουν στο ER-6n ακόμη πιο ζωντανό χαρακτήρα. Την ίδια φιλοσοφία ακολούθησε η ιαπωνική εταιρεία κατά την ανανέωση του, τρία περίπου χρόνια αργότερα. Η σχεδίαση ανανεώθηκε ελαφρά, ενώ μικρές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα με στόχο να γίνει πιο φιλικός στον αρχάριο αναβάτη.
20 χρόνια από την νίκη του Valntino Rossi στο ντεμπούτο του στην Yamaha (+Βίντεο)
Γιατί μας αρέσουν οι ρετρό μοτοσυκλέτες;
Χειρολαβές Progrip 711 ανοιχτές
Χειρολαβές Bacing Boy AHG16 σε κόκκινο χρώμα
Χειρολαβές Renthal Full Diamond Soft compound
Χειρολαβές Renthal Full Diamond Hard compound
Σακίδιο πλάτης Nordcode Sports Bag
Σετ γρανάζια και αλυσίδα για Honda Innova 125
Εμπρός δισκόπλακα για Honda SH125 / 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr