Φτάσαμε! Εδώ είναι η ουσία του Evo, και εδώ θα μπορέσει να διαπρέψει, ως φτασμένος αθλητής της πάλης, σε μια δύσκολη και βρώμικη αρένα. Η δύναμη του κινητήρα είναι ιδανική για αναβάσεις, όμως ακόμα πιο καλή είναι η flat μεν καμπύλη απόδοσης που προσφέρει απόλυτο μικρο-μετρικό έλεγχο σε σαθρά εδάφη και κατακόρυφες κλίσεις προσφέροντας κορυφαίες αναρριχητικές δυνατότητες. Παρέα με την άριστη τροφοδοσία και τη μαλακή σκανδάλη που δίνει όσο ακριβώς γκάζι διατάξεις, το Centhor 800 Evo θα σκαρφαλώσει κάθετους τοίχους, αν το λέει η καρδιά σας. Αυτό μπορεί. Το θέμα είναι αν θα καταφέρετε εσείς να ξεπεράσετε τα ψυχολογικά εμπόδια που κουβαλάμε όλοι μας, και να πιστέψετε πως μπορείτε με ασφάλεια να το παίξετε… σπάιντερμαν! Το Centhor θα σας διασκεδάσει και με drift, ενώ και εδώ η αντιστρεπτική δοκός σημαίνει πως το ATV θα παραμείνει ελεγχόμενο, χωρίς να παίρνει σημαντικές πλάγιες κλίσεις. Το 4x4 κάνει μεν βαρύτερο το τιμόνι, όμως σε λογικά πλαίσια, και το κοντό κιβώτιο φέρνει τους… μετακαυστήρες στο παιχνίδι, δίνοντας ένα επιπλέον boost-άρισμα στο μεγάλο ATV. Τα ελαστικά Big Horn εδώ ανακηρύσσονται σε κυρίαρχους του παιχνιδιού, καθώς γραπώνουν το έδαφος, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην κορυφαία τελική πρόσφυση. Η υλοποίηση των ανεξάρτητων, πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων και στους τέσσερις τροχούς είναι από τις κορυφαίες που έχουμε δοκιμάσει, και δίνουν απόλυτο έλεγχο σε καταστάσεις trail-riding. Αν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι ακόμα, δεν θα βρίσκαμε πολλά πράγματα για να παραπονεθούμε. Εντάξει, η δύναμη ψηλά δεν σε ξεσηκώνει, όμως σε πόσες καταστάσεις θα ήθελες περισσότερη δύναμη στα… 100χλμ/ώρα στο χώμα;! Όχι σε πολλές. Αντίθετα, η δύναμη είναι τέλεια για τις καταστάσεις μικρών και μεσαίων ταχυτήτων. Και το ωραίο είναι πως δε νιώθεις καμία –μα καμία- υποχώρηση στο δυνατό τράβηγμα από τον κινητήρα, είτε είσαι solo, είτε με συνεπιβάτη και πράγματα!
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr