Μία έκδοση του Duke 125, με μεγαλύτερης χωρητικότητας μοτέρ, παρουσίασε η KTM στην EICMA. Το μοντέλο συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα της εταιρείας, αφού τα 200 κ.εκ. και οι 25 ίπποι (!) που παράγει φαίνονται σαφώς πιο ελκυστικά στους μεγαλύτερους σε ηλικία αναβάτες που ψάχνουν για ένα μικρό αστικό…διάβολάκι. Το 4βάλβιδο μοτέρ με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, βασίζεται σε αυτό του 125, αλλά έχει προσαρμοστεί πλήρως στις απαιτήσεις της νέας χωρητικότητας. Όλες οι ποθητές και γαργαλιστικές λεπτομέρειες (πλαίσιο χωροδικτύωμα, ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. της WP, ακτινικά τοποθετημένη 4πίστονη δαγκάνα και αλουμινένιο ψαλίδι) που βλέπουμε στο Duke 690, κάνουν κι εδώ την εμφάνισή τους. Το μοντέλο είχε δημιουργηθεί αρχικά για την ασιατική αγορά και σύμφωνα με τα τότε πρώτα δημοσιεύματα η αυστριακή εταιρία δεν έδειχνε διατεθειμένη να το εισάγει και στην Ευρώπη. Για τους φίλους της KTM και όχι μόνο, αυτό ευτυχώς άλλαξε και σύντομα θα δούμε το νέο Duke 200 και στους ελληνικούς δρόμους.
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 200 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 25/Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) Δ.Α.
Βάρος (κιλά, χωρίς καύσιμο): 125
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr