Λίγη εξοικείωση θέλει το μονό σταντ που έχει δυνατό ελατήριο και χρειάζεται προσπάθεια για νΆ ανοίξει –απλός μηχανισμός ασφάλειας, ώστε να μην πέσετε από το σταντ που ξεχάσατε ανοιχτό. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις, υπάρχει και διπλό σταντ στο οποίο το Jetix ανεβαίνει αρκετά εύκολα. Τα φλας κάνουν ένα διακριτικό βόμβο, χωρίς να ενοχλούν. Η κόρνα είναι ικανοποιητική σε ένταση, ενώ οι καθρέπτες ρυθμίζονται πανεύκολα, όμως δείχνουν αρκετούς ώμους, και ίσως θα ήθελαν ένα ελαφρώς μακρύτερο στέλεχος. Εκτός από τη μίζα, έχουμε και μανιβέλα, ώστε τίποτα να μην μπορέσει να ακινητοποιήσει το παπί της Kymco. Στα φώτα τώρα, το Jetix ικανοποιεί, χωρίς όμως να ενθουσιάζει. Η μεγάλη σκάλα είναι σαφώς καλύτερη από τη μεσαία, ενώ μπορείτε να τοποθετείτε το κουμπί στη… μέση της επιλογής, με αποτέλεσμα να ανάβουν μαζί και οι δύο σκάλες, για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Οι καθρέπτες παραμένουν καθαροί, και προσφέρουν ικανοποιητικό πεδίο, όμως δείχνουν και αρκετούς ώμους. Κατά τη χειμωνιάτικη πρωινή εκκίνηση, η χρήση του τσοκ ήταν απαραίτητη για ένα ολιγόλεπτο ζέσταμα, ενώ η λειτουργία του καρμπιρατέρ ήταν άψογη, σε όλες τις στροφές. Το στροφόμετρο δίνει άλλο αέρα στο Jetix και ομορφαίνει τον πίνακα οργάνων, ένα πίνακα που στα περισσότερα παπιά αποτελείται αποκλειστικά από… το κοντέρ. Ταυτόχρονα το Jetix διαθέτει και ένα όμορφο, ψηφιακό δείκτη ταχυτήτων που δείχνει με κόκκινες ενδείξεις την εκάστοτε ταχύτητα κιβωτίου, ώστε να μην προσπαθείτε π.χ. να αλλάξετε σε… πέμπτη. Η σέλα είναι άνετη για δύο άτομα, και η βόλτα με χαμηλές ταχύτητες αποδεικνύεται απολαυστική.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr