Το Tenere μπορεί να κινηθεί με μεγάλη άνεση στο κλεινόν άστυ, και παρά το φαινομενικά μεγάλο όγκο του, δε δυσκολεύει καθόλου ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας. Ο κινητήρας συνάδει με τη γενικότερη φιλοσοφία κατασκευής του Tenere και είναι αρκούντως ζωντανός από χαμηλά, βγάζει ελάχιστους κραδασμούς και λειτουργεί υποδειγματικά.
H συγκεκριμένη μοτοσικλέτα πολλές φορές θα κληθεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, και οι αναβάτες που θα ταξιδέψουν με το Tenere δε θα το μετανιώσουν καθόλου! Η προτεταμένη μάσκα μαζί με τη ζελατίνα κάνουν καλή δουλειά καλύπτοντας σε μεγάλο βαθμό τον οδηγό, αλλά η μεγάλη αυτή μετωπική επιφάνεια λειτουργεί ως «αερόφρενο» σε περίπτωση που φυσά αντίθετος άνεμος. Σε επαρχιακό δίκτυο, τo Tenere, όπως και κάθε μοτοσικλέτα αυτού του είδους, αρέσκεται στην οδήγηση με ροή, ήρεμες κινήσεις και προεπιλογή γραμμών, ενώ αντιπαθεί τις νευρικές/ απότομες αντιδράσεις και τις αποφάσεις της τελευταίας στιγμής.
Με την ίδια τώρα άνεση που κινείται στην άσφαλτο, το Tenere θα συνεχίσει και στο χώμα, διατηρώντας τις τουριστικές αρετές του και σε αυτό το πεδίο. Με σβέλτους ρυθμούς μπορεί κανείς να διασχίσει ατελείωτα χιλιόμετρα χωμάτινων διαδρομών χωρίς η κούραση να διακόψει τη λαχτάρα της εξερεύνησης άγνωστων τόπων. Η μοτοσικλέτα μπορεί να ακολουθήσει το «ζωηρό» αναβατή μέχρι ενός σημείου, αλλά το μεγάλο βάρος και οι γρήγορες σε λειτουργία αναρτήσεις θα θέσουν τα όρια, υπενθυμίζοντας διακριτικά πως το Tenere ποτέ δεν πλασαρίστηκε ως αγωνιστική enduro μοτοσικλέτα.
Τιμή: 7.600 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός 659
Ιπποδύναμη 48,4/6.100
Ροπή 5,8/5.500
Βάρος 183
Ρεζερβουάρ 5,8/5.500
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Τα 3 φθηνότερα 400άρια Scooter της αγοράς
Εσύ συνδέεις την αξιοπιστία με την τιμή αγοράς;
Βel – Ray: Αριστη λίπανση για κάθε τύπο μοτοσυκλέτας
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr