Η πρώτη επαφή με το Thunder είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών, άριστη ποιότητα βαφής, ποιοτικά περιφερειακά, ενώ όπως στα ακριβότερα Centhor, έτσι και εδώ, συναντάμε την πρωτοποριακή τεχνολογία βαφής σκελετού P.C Frame Technology, που σύμφωνα με την Dinli προσφέρει ψηλότερη ανοχή σε γδαρσίματα, χτυπήματα και οξειδώσεις. Ταυτόχρονα, το χρώμα του Thunder είναι μεταλλικό. Η σέλα είναι άνετη, αν και σχετικά κοντή για δύο μεγαλόσωμα άτομα. Πάντως, ο αναβάτης κάθεται ιδιαίτερα άνετα. Το ψηφιακό κοντέρ είναι όμορφο, ευανάγνωστο, ενώ διαθέτει τις βασικές ενδείξεις -αλλά έχει και μερικό χιλιομετρητή.
Η μίζα το βάζει πάντα μπροστά χωρίς πρόβλημα, ενώ απουσιάζει χαρακτηριστικά η μανιβέλα. Η σχάρα αποδεικνύεται ανθεκτική και θα δέσετε πάνω της μια μεγάλη και βαριά τσάντα. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το Thunder είναι 90 χλμ./ώρα. Οι επιταχύνσεις είναι γραμμικές και τα 20 αλογάκια του κινητήρα κινούν αξιοπρεπώς τα περίπου 210 κιλά του γεμάτου Thunder σε κάθε περίσταση.
Στην άσφαλτο, το κοντό μετατρόχιο σημαίνει ότι απαιτείται μια κάποια προσοχή στις στροφές, γιατί αν τις πάρετε απότομα, το Thunder ενδέχεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Αν φυσικά αυτό σας διασκεδάζει το ίδιο με εμάς, τότε… κανένα πρόβλημα. Στο χώμα, το Thunder κρατάει άριστα τη γραμμή του, ενώ αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία, ανάλογα με τις εντολές του αναβάτη. Είτε είστε καθιστός είτε όρθιος, πόδια και χέρια βρίσκονται σε ιδανικές θέσεις, σχηματίζοντας σωστούς μοχλούς. Το Thunder θα σκαρφαλώσει σε αρκετά κάθετες ανηφόρες, θα διασχίσει λάσπες, ενώ θα σηκωθεί και σούζα, αν χτυπήσετε τους μπροστινούς τροχούς σε κάποιο εμπόδιο και τραβήξετε το τιμόνι.
Τιμή: 4.899 ευρώ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β, 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 291
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 20,1/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/2.500
Βάρος (κιλά) 190
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr