• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τόσο οι αναρτήσεις του Wave, όσο και το πλαίσιο του έχουν μελετηθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο.

Παρά τα μόλις 3,7 λίτρα του ρεζερβουάρ, η Honda ανακοινώνει κατανάλωση κάτω από τα δύο λίτρα/100 χλμ. και αυτονομία που ξεπερνά τα 200 με ένα μόνο γέμισμα.

Τα φρένα δεν εντυπωσιάζουν με τις προδιαγραφές τους. Το μικρό, όμως, βάρος του Wave, σίγουρα δεν θα τα προβληματίσει όσον αφορά στην έγκαιρη ακινητοποίηση.

Κάτω από τη σέλα θα βρείτε το ρεζερβουάρ αλλά και ένα σχετικά βαθύ και απόλυτα πρακτικό χώρο για τα μικροπράγματά σας συνολικού μεγέθους 7,1 λίτρων.

Σύγχρονα στην όψη χειριστήρια μεγάλοι καθρέπτες και ένας λιτός πίνακας οργάνων με όλες τις απαραίτητες λυχνίες αλλά και έναν αναλογικό δείκτη καυσίμου.

Η σέλα φαίνεται να ανασηκώνεται ελαφρά στο μπροστινό της μέρος. Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης θα μείνει στη θέση του στο δυνατό φρενάρισμα.

Η σέλα φαίνεται να ανασηκώνεται ελαφρά στο μπροστινό της μέρος. Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης θα μείνει στη θέση του στο δυνατό φρενάρισμα.

Μοντέρνο σχεδιαστικά το πίσω φανάρι με τα διάφανα κρύσταλλα. Κοιτάζοντάς το από κοντά, νομίζει κανείς ότι προέρχεται από σπορ μοτοσικλέτα.

Αφιέρωμα: Honda Wave 110i

Με σχεδίαση που κινείται στο πνεύμα της εποχής, απλά μηχανικά μέρη και την υπογραφή της Honda στα πλαστικά του, το νέο Wave 110i προσφέρει οικονομία και πρακτικότητα.

 
Ξακουστό γενεαλογικό δέντρο
Η παράδοση της ιαπωνικής εταιρείας στην κατασκευή παπιών, είναι κάτι παραπάνω από μεγάλη. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το θρυλικό Super Cub, με τη βοήθεια του οποίου η Honda κατάφερε να γίνει ο νούμερο ένα κατασκευαστής δικύκλων παγκοσμίως; Αυτή δεν ήταν παρά μόνο η αρχή, με πιο πρόσφατες επιτυχίες τα GLX, Astrea Grand και βέβαια, έναν από τους βασιλιάδες της ελληνικής αγοράς, το Innova, να έχουν γράψει με χρυσά γράμματα τη δική τους ιστορία. Το σερί των επιτυχημένων μοντέλων στην εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των παπιών, έρχεται να συνεχίσει το νέο Wave 110i. Μία πρόταση που, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Honda, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα προσιτή στο ευρύ κοινό χωρίς να γίνονται θυσίες στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας κατασκευής, της οικονομίας καυσίμου και του κόστους χρήσης και συντήρησης. Αυτά τα δύο τελευταία είναι που βρίσκονται και στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το Wave 110i και αναμένεται να κάνουν τη διαφορά, τόσο στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, όσο φυσικά και όταν θα έρθει η στιγμή για να πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη περιοδική συντήρηση.

Αισθητική: Μοντέρνο και νεανικό
Αυτές οι δύο λέξεις αρκούν για να περιγράψουν το Wave 110i και, από όποια μεριά και αν το κοιτάξει κανείς, μάλλον θα συμφωνήσει. Στόχος της εταιρείας είναι προφανώς και το μικρότερο σε ηλικία κοινό που ψάχνει να βρει ένα χαμηλού κόστους μεταφορικό μέσο το οποίο, όμως, ανταποκρίνεται και στα αισθητικά του κριτήρια. Δύο χρώματα για τη βαφή και σοβαρά γραφικά, διάφανα κρύσταλλα για τα φωτιστικά του σώματα, αιχμηρά φλας ενσωματωμένα στην ποδιά και μαύρες αλουμινένιες ζάντες που προσθέτουν ένα σπορ τόνο στην κατασκευή, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του. Η σχεδίαση του προβολέα με το πολυεδρικό κάτοπτρο αλλά και αυτή των πλαστικών του ρύγχους, δεν ξεφεύγουν από το γενικότερο οικογενειακό look των μικρότερων μοντέλων της Honda, ωστόσο, διαθέτουν τον απαραίτητο δυναμισμό που τα κάνει να ξεχωρίζουν και να δίνουν το δικό τους στίγμα.

Κινητήρας: Με στόχο την οικονομία
Για την κίνησή του, το Wave χρησιμοποιεί ένα απλό αρχιτεκτονικά μοτέρ που έχει σαν κύριο στόχο του τη μακροζωία και την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση βενζίνης. Είναι μονοκύλινδρο, αερόψυκτο και με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και δύο βαλβίδες και, σύμφωνα με τη Honda, μπορεί να καλύψει 210 χλμ. με ένα μόλις γέμισμα, κάτι που σημαίνει ότι, η κατανάλωσή του δεν ξεπερνά τα 1,75 λίτρα/100 χλμ! Η τροφοδοσία του πραγματοποιείται από το γνωστό ψεκασμό PGM-FΙ της ιαπωνικής εταιρίας. Σε συνδυασμό με το σύστημα εμπλουτισμού των καυσαερίων με οξυγόνο καταφέρνει να υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 3. Η απόδοση του αγγίζει τους 8,5 ίππους και τα 0,88 Kgm ροπής στις 7.500 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Πλαίσιο/αναρτήσεις: Στο επίκεντρο η ευελιξία
Τόσο οι αναρτήσεις του Wave, όσο και το πλαίσιο του έχουν μελετηθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο και με σκοπό να προσφέρουν τα μέγιστα όσον αφορά στην άνεση του αναβάτη και στη φιλική και ξεκούραστη συμπεριφορά στα μποτιλιαρισμένα κάντρα των μεγαλουπόλεων. Η Honda κάνει ειδικά λόγο για το ατσάλινο πλαίσιο του που είναι κατασκευασμένο από σωλήνες τετραγωνικής διατομής. Επισημαίνει δε ότι, τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά επιλέχθηκαν έτσι, ώστε να μεταφέρει στον αναβάτη την αίσθηση του απόλυτου ελέγχου αλλά και της αέρινης κίνησης. Με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα μόλις 1.227 χλστ. τη γωνία κάστερ στις 26,5 μοίρες και το ίχνος στα 68 χλστ., όλα δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με μία αστική αλεπού όσον αφορά στην ευελιξία, κάτι που μένει να αποδειχθεί και κατά τη δοκιμή του μοντέλου. Προσθέστε σε αυτό και το μικρό βάρος που δεν ξεπερνά τα 99 κιλά, πλήρες υγρών, και τότε πολύ εύκολα σχηματίζεται η εικόνα που θέλει το Wave να…ξεχύνεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα σα να είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου.

Φρένα/Τροχοί: Πληρούν τις προδιαγραφές
Κλασικές και δοκιμασμένες χαρακτηρίζονται οι λύσεις που χρησιμοποίησε η ιαπωνική εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα. Οι πεντάμπρατσες αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών, πέρα από τον τομέα της εμφάνισης, συνεισφέρουν και σε αυτόν της οδηγικής συμπεριφοράς, αφού είναι πιο άκαμπτες από τις αντίστοιχες ακτινωτές. Για τον εμπρόσθιο τροχό, η ιαπωνική εταιρία επέλεξε ένα δίσκο διαμέτρου 220 χλστ., ενώ στον πίσω τροχό τοποθέτησε ένα ταμπούρο με διάμετρο 110 χλστ.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ