Οι πρώτες ανεπίσημες φωτογραφίες του νέου ιταλικού mega on-off είναι πλέον γεγονός! Θυμίζοντας εντυπωσιακά το κορυφαίο RSV4 το νέο Caponord αναμένεται να παραχθεί σε δύο εκδόσεις.
Οι φωτογραφίες που βλέπετε τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου εμπόρων του ομίλου Piaggio, στο Monte Carlo, από το ιταλικό περιοδικό Motociclismo.
Το μοντέλο που βλέπετε αποτελεί την πιο ασφάλτινη εκδοχή του νέου Caponord και φέρει χυτούς αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Motociclismo (Motociclismo.it), θα ακολουθήσει και «χωματερό» μοντέλο, για τους πιο περιπετειώδεις αναβάτες. Αυτό θα φέρει ακτινωτούς τροχούς με τη διάμετρο του μπροστινού να μην ξεπερνά, πάντως, τις 19 ίντσες. Δύο εκδόσεις λοιπόν, με τη μία να κοιτάζει προς την άσφαλτο και την άλλη να παίζει το ρόλο του all-round μοντέλου για το νέο «Capo» σε μία προσπάθεια της ιταλικής εταιρίας να ικανοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερους αναβάτες.
Από αυτές τις πρώτες φωτογραφίες θα μπορούσε να πει κανείς ότι το νέο Caponord βασίζεται εξολοκλήρου πάνω στο Dorsoduro 1200. Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, κάποια τμήματα του πλαισίου της μοτοσικλέτας έχουν μελετηθεί από την αρχή, ώστε να μη διαταραχθεί η οδηγική συμπεριφορά, εξαιτίας των αναρτήσεων με τις μεγαλύτερες διαδρομές. Διαφορετική είναι φυσικά και η εξάτμιση που έχει μετακομίσει χαμηλά και δεξιά. Οι εμπρός δίσκοι είναι διαμέτρου 320 χλστ. και συνδυάζονται με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και ρυθμιζόμενο, ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι σχεδόν κάθετα τοποθετημένο στα πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της εταιρίας που χρησιμοποιούν υβριδικό πλαίσιο (αλουμινένιες πλάκες που συνδυάζονται με ατσάλινο χωροδικτύωμα).
Τέλος, στα ηλεκτρονικά συστήματα του νέου Caponord αναμένεται να δούμε τόσο τις τρεις χαρτογραφήσεις για τον ψεκασμό του δικύλινδρου κινητήρα των 130 ίππων, όσο φυσικά και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού.