Hot Spot: Τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας, κιβώτιο DCT
Το νέο μοντέλο της Honda που έρχεται να διεκδικήσει την κορυφή στα mega scooter θολώνει τα όρια ανάμεσα στα scooter και τις μοτοσικλέτες. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο, το οποίο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι και μέσα σε αυτό (και όχι στη θέση του ψαλιδιού, όπως στη συντριπτική πλειοψηφία των scooter) θα βρει κανείς τον κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και έχει χωρητικότητα 670 κ.εκ.. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην απόδοσή του στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας, μία περιοχή που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών, κατά την καθημερινή τους κίνηση, σύμφωνα με τη Honda.
Επιπλέον, στο Integra συναντάμε το κιβώτιο DCT, το οποίο χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες (όπως και στο VFR 1200). Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρεις διαφορετικές λειτουργίες εκ των οποίων η μία είναι η πλήρως χειροκίνητη. Στο αυτόματο mode υπάρχει η στάνταρ επιλογή (D) για χρήση στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο. Η επιλογή S επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάσει περισσότερες στροφές πριν το κιβώτιο προχωρήσει σε αλλαγή σχέσης, κάτι που επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος.
Όσον αφορά στους χώρους, τέλος, το Integra διαθέτει έναν αποθηκευτικό χώρο 15 λίτρων στον οποίο ο αναβάτης, σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να τοποθετήσει ένα κράνος ανοιχτού τύπου ή ένα σετ αδιάβροχα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/4.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 238
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Best Moto by LS2 - SHOEI: Τα καλύτερα κράνη της χρονιάς
Νέα 450 Rally Replica από την ΚΤΜ
QJMOTOR Test Ride Week για SVT 650 και MTX 125
Best Moto by LS2 - Michelin: Τα καλύτερα ελαστικά του 2023
Δικύλινδρες GASGAS με κινητήρα από KTM 790 έπιασε ο κατασκοπικός φακός
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr