• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα αξεσουάρ της μοτοσικλέτας μπορεί να βρει κανείς, ό,τι χρειάζεται για ένα άνετο ταξίδι, όπως ψηλότερη κατά 50 χλστ. ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα!

Η μεγάλη LCD οθόνη ελέγχεται από μπουτόν που βρίσκονται στα γκριπ. Εκεί θα βρει κανείς και τα χειριστήρια για το cruise control.

Η χρήση ηλεκτρονικού γκαζιού επέτρεψε στους μηχανικούς της εταιρείας να προσθέσουν και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στο Explorer.

Πέρα από τον ισχυρό τρικύλινδρο κινητήρα το Explorer φέρει και μία πανίσχυρη γεννήτρια 950 Watt για την παροχή ρεύματος στα ηλεκτρικά της μοτοσικλέτας.

Το όνομα Tiger έχει μακρά ιστορία στις τάξεις της Triumph καθώς μετρά περισσότερα από 70 χρόνια «υπηρεσίας».

Υψηλών προδιαγραφών εμφανίζονται τα φρένα του Explorer, ενώ δίνεται η δυνατότητα για απενεργοποίηση της μονάδας του ABS.

Παρουσίαση: Triumph Tiger Explorer

Με το νέο μοντέλο, οι Βρετανοί, δείχνουν ξεκάθαρα τις προθέσεις τους για την κατηγορία των mega on-off. Ποιες είναι αυτές; Η κατάκτηση της κορυφής φυσικά.

 


Tiger: Ιστορία ετών 70
Το όνομα Tiger έχει μακρά ιστορία στις τάξεις της Triumph καθώς μετρά περισσότερα από 70 χρόνια «υπηρεσίας» και έχει χρησιμοποιηθεί σε μερικά από τα πιο σημαντικά μοντέλα των Βρετανών, όπως το πρώτο Tiger T100 του 1939. Στη σύγχρονη ιστορία της Triumph, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά μετά την αναγέννηση της εταιρείας στο πρώτο της mega on-off, το Tiger 900. Μετά από αυτό, ακολούθησε το streetάδικο Tiger 1050, ενώ πέρσι, το είδαμε στα νέα 800άρια on-off που με την παρουσίασή τους κατάφεραν να ταρακουνήσουν για τα καλά τα δεδομένα στην κατηγορία τους. Αυτό ακριβώς επιδιώκει η Triumph και με το Tiger Explorer, το οποίο προσφέρει στον αναβάτη ό,τι και τα μεσαία on-off της, αλλά σε σαφώς μεγαλύτερες δόσεις. Το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του, το Explorer, προστέθηκε για αυτό ακριβώς το λόγο, αφού πάνω στη σέλα του θα μετατραπείτε σίγουρα σε εξερευνητή έτοιμο να φτάσει μέχρι την άκρη του κόσμου.

Σχεδίαση: Με look οικογενειακό
Η επιτυχημένη εμπορική πορεία των μικρότερων Tiger δεν άφησε κανένα περιθώριο στην Triumph για πειραματισμούς, όσον αφορά στην εμφάνιση του μοντέλου της. Σχεδιαστικά, το Explorer κινείται στα μονοπάτια των μικρότερων αδερφών του, αλλά είναι μάλλον αδύνατο να το μπερδέψεις με αυτά. Σαφώς πιο ογκώδες και βαρύ οπτικά, σου δίνει να καταλάβεις αμέσως ότι είναι το κορυφαίο μοντέλο της σειράς και το πιο ώριμο οπτικά, με το family look των βρετανικών μοντέλων να βρίσκεται εδώ στα καλύτερά του. Οι αναλογίες του μεγάλου Tiger είναι αρκετά αρμονικές, με το γεμάτο γωνίες ρεζερβουάρ και το σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα να αποτελούν και τα πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά στοιχεία και το συνολικό αποτέλεσμα να κρίνεται επιβλητικό.

Άνεση/Εργονομία: Ταξίδι όλη μέρα!
Τα υψηλά επίπεδα προσφερόμενης άνεσης και εργονομίας βρίσκονταν στην κορυφή της λίστας κατά τη δημιουργία του νέου Tiger Explorer. Οι μεγάλες διαστάσεις της σέλας των δύο επιπέδων φροντίζουν για το πρώτο σκέλος και η ρύθμισή της σε τρία διαφορετικά ύψη για το δεύτερο. Μάλιστα, η εταιρεία προσφέρει δύο επιπλέον σέλες στον κατάλογο με τα αξεσουάρ, δίνοντας έτσι συνολικό εύρος ρύθμισης του ύψους της από τα 810 έως τα 880 χλστ. Στην εξατομίκευση της θέσης οδήγησης συμβάλλει και το μεταβλητής θέσης τιμόνι που επιτρέπει στον αναβάτη να το φέρει στα μέτρα του. Στα αξεσουάρ της μοτοσικλέτας μπορεί να βρει κανείς, ό,τι χρειάζεται για ένα άνετο ταξίδι, όπως ψηλότερη κατά 50 χλστ. ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, tank bag και φυσικά τριβάλιτσο με συνολική χωρητικότητα 97 λίτρα.

Κινητήρας: Ισχύς Χ 3
Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1.215 κ.εκ. έχει σχεδιαστεί από την αρχή με στόχο να κυριαρχήσει στην κατηγορία των μεσαίων on-off. Αν εξαιρέσουμε το Ducati Multistrada με το σαφώς πιο ασφάλτινο χαρακτήρα, τότε έχουμε να κάνουμε με το ισχυρότερο μοτέρ στα mega on-off και μάλιστα με σημαντική διαφορά από το δεύτερο. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 135 ίππους και η ροπή στα 12,34 kgm στις 9.300 και 7.850 σ.α.λ. αντίστοιχα, με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό να φέρει σύστημα γκαζιού ride by wire και την τελική μετάδοση να γίνεται με άξονα. Σημαντική παράμετρο για να συνεχίσετε απρόσκοπτοι το ταξίδι σας αποτελούν και τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των σέρβις, τα οποία ανέρχονται στα 16.000 χλμ. και μειώνουν παράλληλα το κόστος συντήρησης της μοτοσικλέτας.

Πλαίσιο/αναρτήσεις: Χωρίς εκπλήξεις
Το πλαίσιο χωροδικτύωμα του Explorer είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής και η σχεδίασή του δεν ξεφεύγει από τα πρότυπα των Tiger 800. Στον τομέα των αναρτήσεων, βλέπουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 46 χλστ. της Kayaba, το οποίο δε φέρει ρυθμίσεις και έχει διαδρομή 190 χλστ. Η διαδρομή του αμορτισέρ είναι λίγο μεγαλύτερη στα 194 χλστ. με το τελευταίο να φέρει ρυθμίσεις, τόσο για την προφόρτιση, όσο και για τη συμπίεση.

ABS και Traction Control
Η χρήση ηλεκτρονικού γκαζιού επέτρεψε στους μηχανικούς της εταιρείας να προσθέσουν και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στο Explorer. Το τελευταίο χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS για να ανιχνεύσει διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ του εμπρόσθιου και του πίσω τροχού, επεμβαίνοντας έτσι στην τροφοδοσία του κινητήρα, αν αυτό κριθεί απαραίτητο. Όσον αφορά στα φρένα του Triumph να πούμε ότι, στον εμπρόσθιο τροχό έχουν τοποθετηθεί δύο δίσκοι διαμέτρου 305 χλστ. που συνδυάζονται με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τις Nissin. Της ίδιας εταιρίας είναι και η πίσω δαγκάνα των δύο εμβόλων που συνδυάζεται με δίσκο 282 χλστ.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ