O καιρός μπορεί σταδιακά να «ανοίγει», όμως τα άσχημα καιρικά φαινόμενα κάνουν ακόμη την εμφάνιση τους. Οι αναβάτες πρέπει να εξοπλιστούν κατάλληλα για την αποτελεσματική προστασία τους.
• Το «κλειδί» στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι η ελάττωση της ταχύτητας, σε επίπεδα τέτοια, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης και φρεναρίσματος, χωρίς η μοτοσικλέτα να κάνει πατινάζ. Πρέπει πάντα να τηρείται απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, χωρίς όμως υπερβολές, καθώς αν αφεθεί σε συνθήκες πόλης, διάστημα π.χ. 20 μέτρων από το αυτοκίνητο που είναι μπροστά, τότε σίγουρα θα βρεθεί κάποιος «γρήγορος» με άλλο αυτοκίνητο που θα επιχειρήσει να μπει στο χώρο αυτό.
• Μεγάλη προσοχή στις «λιμνούλες», καθώς δεν αποκλείεται να κρύβουν από κάτω λακκούβα-κρατήρα. Αν έχει δημιουργηθεί μεγάλη «λίμνη», καθόλου σπάνιο φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους, και πρέπει να τη διασχίσετε, σταματήστε λίγο στην άκρη και παρατηρείστε τα σημεία από όπου περνούν τα υπόλοιπα οχήματα και ακολουθήστε τα πατήματά τους.
• Αν πρέπει να οδηγήσετε με καταρρακτώδη βροχή και εφόσον οι μοτοσικλέτες δεν εξοπλίζονται με φώτα ομίχλης, το ρόλο αυτόν μπορούν να αναλάβουν τα αλάρμ. Μη διστάσετε…
• Καλό είναι να αποφεύγετε τις διαγραμμίσεις, καθώς γλιστράνε ανεξέλεγκτα. Ιδιαίτερη προσοχή και όταν πρέπει να φρενάρετε πάνω σε διάβαση πεζών.
• Αν επιβάλλεται να κινηθείτε σε περιαστικές οδούς και η θερμοκρασία φλερτάρει με το 0, να θυμάστε πάντα πως ο πάγος είναι ένας μεγάλος εχθρός. Μη βρίσκεστε τελείως στα δεξιά της λωρίδας σας (εκεί πιάνει πάγο συνήθως), αλλά προσπαθήστε να κινείστε στις «ροδιές» των αυτοκινήτων.
• Με τις πρώτες σταγόνες βροχής, να αποφεύγετε τα πεζοδρόμια, ακόμα και για παρκάρισμα. Εκτός από το ότι είστε παράνομοι (μην το ξεχνάτε), είναι εύκολο να πέσετε…σταματημένοι, καθώς γίνονται «γυαλί».