Ειδικότερα τα PCX 125 και 150 θα είναι διαθέσιμα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. - Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα στην τιμή των 2.590 ευρώ και 2.790 ευρώ αντίστοιχα.
Τα μοτέρ κάνουν τη διαφορά
Οι δύο νέοι κινητήρες eSP (enhanced Smart Power-ενισχυμένη έξυπνη δύναμη) είναι αυτοί που βρίσκονται στο επίκεντρο για τα δύο ανανεωμένα PCX. Οι μειωμένες τριβές και τα ελαφρύτερα κινούμενα μηχανικά μέρη ήταν οι κύριοι τομείς πάνω στους οποίους εστίασε η Honda την προσοχή της. Αποτέλεσμα, ο κινητήρας των 125 κ.εκ. να είναι ισχυρότερος, οικονομικότερος ακόμη πιο αξιόπιστος αλλά και πιο ήσυχος σε σχέση με το υπάρχον μοτέρ. Η τροφοδοσία εξακολουθεί να πραγματοποιείται από το γνωστό σύστημα ψεκασμού PGM-Fi της Honda, με σώμα διαμέτρου 28 χλστ., ενώ τόσο η μίζα ACG, που παίζει και το ρόλο του δυναμό, όσο φυσικά και το Idle Stop, υπάρχουν φυσικά και εδώ. Βελτιώσεις σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα του PCX έχουν πραγματοποιηθεί και στο CVT κιβώτιο με νέας σχεδίασης ιμάντα αλλά και νέα πιο ήσυχη φτερωτή που ψύχει καλύτερα τη μετάδοση και μειώνει παράλληλα την ανεπιθύμητη περιδίνηση του αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος. Βελτιώσεις, τέλος, εντοπίζονται και στη λίπανση των ελικοειδών γραναζιών τα οποία στέλνουν τη δύναμη στον πίσω τροχό. Μεταξύ του παλιού και του νέου μοτέρ η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι υπαρκτή αλλά μικρή (περίπου 0,6 ίπποι), όπως και η διαφορά στην τιμή της ροπής 1,223 kgm από 1,178). Η ισχύς του ανέρχεται στους 11,7 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Μικρή βελτίωση ανακοινώνει η Honda και στην κατανάλωση καυσίμου με το νέο να χρειάζεται μόλις 2,11 λίτρα ανά 100 χλμ., έναντι των…μόλις 2,17 λίτρων ανά 100 χλμ. του υπάρχοντος.
Μεγαλύτερος και ισχυρότερος
Η παρουσίαση ενός κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας, λόγω της εμπορικής επιτυχίας του PCX, ήταν αναμενόμενη. Το νέο μοτέρ βασίζεται συνολικά στο μικρότερο με τη διαφορά να εντοπίζεται στη μεγαλύτερη διάμετρο του πιστονιού. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 13,6 ίππους και τα 1,43 Kgm ροπής στις 8.500 και 5.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Τέλος η κατανάλωση κυμαίνεται, σύμφωνα με τη Honda, στα 2,24 λίτρα ανά 100 χλμ.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr