net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πάνω στη σέλα του Address θα κινηθείτε με ασφάλεια και ταχύτητα στους δρόμους της πόλης χάρη στις μαζεμένες διαστάσεις και τη φιλικότητα που το διακρίνει.

Ο κινητήρας διακρίνεται για την ελαστικότητά και την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του. Το κιβώτιο είναι βουτυρένιο και ο ψεκασμός απλά άριστος.

Τόσο τα δύο αμορτισέρ, όσο και το πιρούνι αποδεικνύονται πολύ ποιοτικά στη λειτουργία τους και κρατούν ξεκούραστους τους επιβαίνοντες χωρίς να κοπανάνε.

Η προσοχή που έδωσε η Suzuki κατά τη σχεδίασή του είναι εμφανής ακόμη και σήμερα με το σχήμα του να παραμένει σύγχρονο και φρέσκο πέντε χρόνια μετά.

Ο πίνακας οργάνων είναι σύγχρονος σε εμφάνιση αν και θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερος. Μόνη ουσιαστική έλλειψη είναι το ψηφιακό ρολόι.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα του Address είναι ικανός να χωρέσει ένα αδιάβροχο και κάποια ακόμη πραγματάκια αυξάνοντας τα επίπεδα πρακτικότητας.

Honda Innova ANF 125i

Modenas Xcite 135

Suzuki Address: Στα κορυφαία του είδους

Τo Address 125, συνδυάζει όλα τα προτερήματά των παπιών, με τη γνωστή υψηλή ποιότητα κατασκευής της ιαπωνικής εταιρείας αλλά και μία φρέσκια εμφάνιση που κρατά στο πέρασμα του χρόνου.

 
Αισθητική/Ποιότητα: Υψηλών προδιαγραφών
Το Address ήταν η απάντηση της Suzuki στην κατηγορία των παπιών που είχε πάρει τα πάνω της για τα καλά το 2007, τη χρονιά δηλαδή που παρουσιάστηκε. Το Address δεν ήταν απλά άλλο ένα παπί που συμπλήρωνε την κατηγορία, αλλά ένα μοντέλο που είχε όλα τα στοιχεία για να διεκδικήσει την κορυφή σε αυτή την εξαιρετική ανταγωνιστική κατηγορία. Η μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση που έτυχε ευρείας αποδοχής, το μεγάλο δισκόφρενο στον εμπρόσθιο τροχό και το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού για την τροφοδοσία του ήταν τα στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει και αποτελούσαν παράλληλα τα δυνατά του χαρτιά, εκ πρώτης όψεως. Από κοντά, η πολύ καλή εικόνα που δημιουργούσε το  Address συνεχιζόταν. Η ποιότητα κατασκευής του πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα κορυφαία μοντέλα των υπόλοιπων κατασκευαστών. Από όποιο σημείο και αν το κοιτάξει κανείς, δείχνει και είναι προσεγμένο. Τα περισσότερα πλαστικά του είναι περασμένα με ποιοτική βαφή που αντέχει στη μακροχρόνια έκθεση στον ελληνικό ήλιο. Η συναρμογή τους είναι υψηλότατου επιπέδου και αυτό φαίνεται και στο δρόμο όπου τίποτα δεν τρίζει ακόμη και στις μεγάλες ανωμαλίες. Τέλος, η προσοχή που έδωσε η Suzuki κατά τη σχεδίασή του είναι εμφανής ακόμη και σήμερα με το σχήμα του να παραμένει σύγχρονο και φρέσκο πέντε χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση στην ελληνική αγορά.

Εργονομία/χώροι: Ετοιμοπόλεμο και πρακτικό 
Το Address είναι από εκείνα τα παπιά που έχουν προικιστεί με ένα μικρό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα τους. Η χωρητικότητα του τελευταίου μπορεί να μην ξεπερνά τα 5,4 λίτρα, ωστόσο, είναι αρκετή για να χωρέσει ένα καλά μαζεμένο αδιάβροχο, ένα ζευγάρι γάντια και κάποια ακόμη μικροαντικείμενα. Η σέλα αποτελεί επίσης ένα από τα δυνατά σημεία στην εργονομία του Address. Το σωστό σχήμα της τοποθετεί σωστά τον αναβάτη πάνω στο παπί και τον συγκρατεί στην ίδια θέση ακόμη και στο πολύ δυνατό φρενάρισμα. Το τιμόνι είναι τόσο στενό όσο χρειάζεται κανείς για να περάσει άνετα από στενά περάσματα. Ο συνεπιβάτης βρίσκεται επίσης στην ίδια καλή μοίρα, με το μερίδιο της σέλας που του αναλογεί να χαρακτηρίζεται ικανοποιητικό, ενώ, τόσο η ενιαία χειρολαβή, όσο και τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί στα σωστά σημεία προσφέροντας άνεση ακόμη και μετά από αρκετή ώρα οδήγησης.

Στο δρόμο: Εργαλείο από τα λίγα 
Κινούμενο στους ρυθμούς της πόλης το παπί της Suzuki κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει φροντίζοντας παράλληλα την άνεση του αναβάτη του. Με όπλο την εξαιρετική του ομοιογένεια κινείται αέρινα ανάμεσα στα αυτοκίνητα ακολουθώντας πιστά τις προσταγές αυτού που βρίσκεται στο τιμόνι. Αυτό, με λίγα λόγια, σημαίνει, ότι μπορείτε να κινηθείτε απόλυτα χαλαρά ακολουθώντας τη ροή της κίνησης, αλλά και να μεταμορφωθείτε σε…κανίβαλο αφήνοντας πίσω σας τους πάντες! Ο ψεκασμός του κινητήρα είναι εξαιρετικά γλυκός και την ίδια στιγμή υπακούει πιστά στο άνοιγμα του γκαζιού και αυτό δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να εκτελεί ελιγμούς με χειρουργική ακρίβεια με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Σε αυτό συμβάλλει και το σούπερ μαλακό κιβώτιο που απαιτεί ελάχιστη δύναμη για την επιλογή της επόμενης σχέσης. Τα φρένα κάνουν επίσης καλά τη δουλειά τους και μπλοκάρουν δύσκολα και μόνο κατόπιν επιθυμίας του αναβάτη. Τέλος, η απόδοση του πολιτισμένου σε λειτουργία και ήσυχου κινητήρα, αν και υπολείπεται ελαφρά σε σχέση με τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας, είναι απόλυτα αποδεκτή για την κίνηση στους δρόμους της πόλης, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα.  

Συμπέρασμα: Πείθει για την αξία του 
Το Address είναι ένα εξαιρετικά ομοιογενές παπί που διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα και τον άριστο ψεκασμό του τελευταίου. Αν και δεν είναι το πιο δυνατό από τα κορυφαία αερόψυκτα 125άρια, έχει όλα τα υπόλοιπα στοιχεία για να τα κοιτάξει στα μάτια. Σύγχρονο σχεδιαστικά και ποιοτικά κατασκευασμένο διαθέτει μία εξαιρετική θέση οδήγησης που δίνει πολύ καλό έλεγχο στον αναβάτη που χωρίς να τον κουράζει του επιτρέπει να κινηθεί εξαιρετικά γρήγορα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους.

Τι να προσέξετε
Το παπί της Suzuki αποδείχθηκε ιδιαίτερα αξιόπιστο στο πέρασμα του χρόνου με μεμονωμένες αναφορές στη λειτουργία του κιβωτίου. Πέρα, λοιπόν, από τον καθιερωμένο έλεγχο εστιάστε την προσοχή σας στη λειτουργία του τελευταίου, η οποία θα πρέπει να είναι αψεγάδιαστη.

Τι να αλλάξετε
Αν κινείστε καθημερινά στον αυτοκινητόδρομο, συχνά-πυκνά με δεύτερο άτομο στη σέλα, το μόνο που ίσως σας λείψει είναι λίγη περισσότερη ισχύς από το μοτέρ. Μια εξάτμιση και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο μπορεί να λύσουν αυτό το πρόβλημα, αφού θα απελευθερώσουν το μικρό μοτεράκι. 

Ο ανταγωνισμός 
Honda Innova ANF 125i
Ένα από τα πιο σίγουρα χαρτιά σαν μεταχειρισμένο είναι το αειθαλές Innova. Η γνωστή ποιότητα της ιαπωνικής εταιρείας κάνει την εμφάνισή της και στο Innova με την εργονομία του να κυμαίνεται στα ίδια υψηλά επίπεδα. Ήσυχο και πολιτισμένο το μοτέρ θα κινήσει με άνεση και ασφάλεια δύο επιβαίνοντες και στον αυτοκινητόδρομο. Στους δρόμους της πόλης διακρίνεται για την απόλυτα φιλική συμπεριφορά του και την χαρακτηριστική ευκολία με την οποία ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Modenas Xcite 135
Το παπί της Modenas αποτελεί επίσης μία από τις κορυφαίες επιλογές στα παπιά. Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από το τιμόνι έχει δημιουργήσει έναν ασυνήθιστα μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα, εξαιρετικά χρήσιμο στις καθημερινές σας μετακινήσεις. Παρά τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου, το ισχυρό μοτέρ προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις ικανοποιώντας με την απόδοσή του ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα. Πολύ καλή είναι επίσης η συμπεριφορά του Xcite χάρη στο στιβαρό πλαίσιο αλλά και την ποιοτική λειτουργία των αναρτήσεών.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ