net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νεοφερμένο Xenter έρχεται αντιμέτωπο με το βετεράνο SH150i με στόχο να τον εκθρονίσει και να πάρει αυτό τα σκήπτρα της κατηγορίας.

Όποιο από τα δύο και να διαλέξει κάποιος, είναι σίγουρο ότι δε θα δυσκολευτεί να βολευτεί πάνω του.

Honda SH 150i R vs Yamaha Xenter 150 T.C.

Δύο από τις κορυφαίες προτάσεις στα 150άρια scooter συγκρούονται για την κατάκτηση της κορυφής. Το νεοφερμένο Xenter έρχεται αντιμέτωπο με το βετεράνο SH150i.

 
Τιμή: Honda SH 150i Top Box: 3.190 ευρώ (Έκδοση R: 3.600 ευρώ)
+:Κινητήρας, φρένα, άνεση
-: Απουσία πλαϊνού σταντ

Τιμή:Yamaha Xenter 150 Top Case: 3.090 ευρώ
+:Κινητήρας, πλαίσιο, top case
-:Απουσία πλαϊνού σταντ

Ό,τι χρειάζεσαι
Μετά και το τέλος αυτού του συγκριτικού, είμαι πλέον πεπεισμένος πως τα κορυφαία 150άρια scooter είναι ό,τι χρειάζεται κανείς για την πόλη. Μια εβδομάδα μαζί τους ήταν αρκετή για να σε πείσουν πως κάτι παραπάνω μπορεί να αποτελεί και πλεονασμό για να κινηθώ με αξιώσεις στο αστικό περιβάλλον. Και όταν λέω αστικό περιβάλλον, δεν εννοώ μόνο το κέντρο, αλλά και τα πέριξ και τη διαδρομή στον αυτοκινητόδρομο που θα χρειαστεί κανείς για να πάει από και προς τη δουλειά του. Σε αυτό το πεδίο δράσης, αυτά τα scooter βρίσκονται πραγματικά στο στοιχείο τους. Έχουν χαμηλό βάρος, οι υγρόψυκτοι κινητήρες τους διαθέτουν πολύ δύναμη και καταναλώνουν λίγη βενζίνη, μπορούν να μεταφέρουν δεύτερο άτομο χωρίς να ζορίζονται και τα επίπεδα της ενεργητικής τους ασφάλειας βρίσκονται πολύ ψηλά χάρη στην προσοχή που έχουν δώσει οι κατασκευαστές, τόσο στον τομέα του πλαισίου, όσο και σε αυτόν των αναρτήσεων αλλά και των φρένων.
Κάπου εδώ πρέπει να πω ότι, για διάφορους λόγους δεν είχα καταφέρει να βρεθώ ποτέ ούτε στη σέλα του SH, αλλά ούτε και του Xenter. Για το τελευταίο μάλιστα πρέπει να έβαλε και λίγο το χεράκι του και ο…Murphy, αφού στο περιοδικό κατέφθασε πρώτο το 125 και λιγότερο από ένα μήνα μετά το 150, αλλά κανένα από τα δύο δε μου έκανε τη χάρη. Το πλήρωμα του χρόνου όμως ήρθε και για τους τρεις μας σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή! Από τη μία μεριά, ένα από τα πιο αγαπημένα scooter της ευρωπαϊκής αγοράς με δεκάδες χιλιάδες αναβάτες και των δύο φύλων να πίνουν νερό στο όνομά του όλα αυτά τα χρόνια. Από την άλλη, ο νέος διεκδικητής που θέλει και αυτός με τη σειρά του να δει το κοινό να τον αγκαλιάζει με την ίδια θέρμη. Θα τα καταφέρει; Όπως και να έχει, δείχνει έτοιμο για μια μάχη σε όλα τα επίπεδα.

Αισθητική/ποιότητα: Μέλη γνωστών οικογενειών
Στο τομέα της αισθητικής και τα δύο scooter κάθονται απόλυτα φυσικά στο μάτι με το καθένα να προτάσσει τη δική του ταυτότητα. Το Xenter είναι το πιο φρέσκο από τα δύο. Με το Top Case στη θέση του δείχνει και είναι αρμονικά σχεδιασμένο και η μεγάλη πλαστική βαλίτσα έχει τοποθετηθεί πάνω του με τον πλέον σωστό τρόπο χάρη στη σχάρα που είναι ενσωματωμένη στη σχεδίαση του. Χωρίς αυτή, η ουρά του Xenter αποκτά νέα δυναμική. Δείχνει και είναι αιχμηρή και θυμίζει αρκετά αντίστοιχη σπορ μοτοσικλέτας λόγω και της τοποθέτησης του μονού αμορτισέρ που δεν παρεμβαίνει καθόλου στις γραμμές της. Κατά τα άλλα, το Xenter φέρει το οικογενειακό look των scooter της Yamaha και από μπροστά θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως το μικρό αδερφάκι του X-City.

Διαβάστε περισσότερα για τo συγκριτικό: Honda SH 150i R vs Yamaha Xenter 150 Top Case στο τεύχος (17) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.


 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ