· Το «κλειδί» στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι η ελάττωση της ταχύτητας, σε επίπεδα τέτοια ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης και φρεναρίσματος, χωρίς η μοτοσικλέτα να κάνει πατινάζ. Πρέπει πάντα να τηρείται απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, χωρίς όμως υπερβολές, καθώς αν αφεθεί σε συνθήκες πόλης διάστημα π.χ 20 μέτρων από το αυτοκίνητο που είναι μπροστά, τότε σίγουρα θα βρεθεί κάποιος «γρήγορος» με άλλο αυτοκίνητο που θα επιχειρήσει να μπει στο χώρο αυτό και να είστε σίγουροι ότι δε θα διστάσει να σας κλείσει και λίγο αν χρειαστεί, προκειμένου να το επιτύχει.
· Μεγάλη προσοχή στις «λιμνούλες», καθώς δεν αποκλείεται να κρύβουν από κάτω λακκούβα-κρατήρα. Αν έχει δημιουργηθεί μεγάλη «λίμνη» - καθόλου σπάνιο φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους - και πρέπει να τη διασχίσετε, σταματήστε λίγο στην άκρη και παρατηρείστε τα σημεία από όπου περνούν τα υπόλοιπα οχήματα και ακολουθήστε τα πατήματά τους.
· Αν πρέπει να οδηγήσετε με καταρρακτώδη βροχή και εφόσον οι μοτοσικλέτες δεν εξοπλίζονται με φώτα ομίχλης, το ρόλο αυτόν μπορούν να αναλάβουν τα αλάρμ. Μη διστάσετε να τα χρησιμοποιήσετε.
· Καλό είναι να αποφεύγετε τις διαγραμμίσεις, καθώς γλιστράνε ανεξέλεγκτα. Ιδιαίτερη προσοχή και όταν πρέπει να φρενάρετε πάνω σε διάβαση πεζών, καθώς ο κίνδυνος να θελήσει ο πίσω τροχός να συναντήσει τον μπροστινό παραμονεύει.
· Με τις πρώτες σταγόνες βροχής αποφύγετε τα πεζοδρόμια, ακόμα και για παρκάρισμα. Εκτός από το ότι είστε παράνομοι (μην το ξεχνάτε), είναι εύκολο να πέσετε…σταματημένοι, καθώς γίνονται «γυαλί».
· Μην αναβάλλετε το… κατέβασμα από την ντουλάπα σας του χειμερινού εξοπλισμού σας. Ειδικά τις πρώτες ημέρες, ο καιρός μοιάζει να έχει τρελαθεί και ο ήλιος δίνει γρήγορα τη θέση του σε συννεφιά, κρύο και βροχή.
· Έχετε πάντα μαζί σας τα αδιάβροχα, ακόμη κι αν ο καιρός φαίνεται βελτιωμένος. Καλύτερα να τα κουβαλήσετε χωρίς λόγο, παρά να τα χρειαστείτε και να μην τα έχετε μαζί.
Νέα KTM 125 και 390 SMC R: Έρχονται για να φουντώσουν τη φωτιά στην κατηγορία supermoto
Ανεξέλεγκτα φώτα ή ανεγκέφαλοι οδηγοί;
Voge SR3: Εξοπλισμός ανώτερης κατηγορίας και πλήρης ασφάλεια με Traction Control
Ούτε εξετάσεις για δίπλωμα δεν έχει δώσει το 15% των οδηγών στην Κρήτη
SYM JOYRIDE 16 300: Με ABS, TCS και νέα, μειωμένη τιμή
Nomoto: Έργο τέχνης ή ΚΑΦΑΟ με τιμόνι και ρόδες;
Αξιόπιστο service και πλήρεις υπηρεσίες Benelli στην Moto Στεφανόπουλος
Το QJMOTOR ATR 125 στις ερήμους της Καππαδοκίας
Triumph Tiger 1200 GT Pro - Test
Auvray set αλυσίδα 1700X13.5 & πέταλο Xtreme Mini
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr