Δραματική ήταν η μείωση της παραγωγής δικύκλων στην Ευρώπη την 10ετία 2001-2011 σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Δικύκλων (ACEM).
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ACEM, η μείωση στην παραγωγή δικύκλων ξεπερνά ελαφρά το 50%, την 10ετία 2001-2011. Έτσι από τα 1.556.836 δίκυκλα που ήταν η παραγωγή το 2001 φτάσαμε στα 767.593 το 2011. Αν προσθέσουμε σε αυτό τα εργοστάσια που έκλεισαν το 2012 τότε μπορεί να γίνει αντιληπτό πως η παραγωγή αναμένεται να συρρικνωθεί ακόμη περισσότερο και το 2013. O λόγος βέβαια για αυτό είναι η μεταφορά της παραγωγής σε χώρες με πιο χαμηλότερο κόστος (κυρίως Ινδία και Κίνα) ώστε να μπορέσουν οι κατασκευαστές να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Σε αυτό βέβαια έρχεται να προστεθεί και το οικονομικό κλίμα που έχει συντελέσει στην επίσης δραματική πτώση στις πωλήσεις δικύκλων σε όλη την Ευρώπη με τα εναπομείναντα εργοστάσια να μην δουλεύουν στο 100%.
Όπως, όμως θα παρατηρήσετε και εσείς υπάρχουν χώρες (κατασκευαστές) που αντιστέκονται σε αυτή τη μείωση και κρατούν την παραγωγής τους σε ένα σταθερό επίπεδο. Αυτές είναι φυσικά οι Γερμανία, η Αυστρία και το Ηνωμένο Βασίλειο, που όπως γνωρίζουμε εκπροσωπούνται κυρίως από τις BMW, KTM και Triumph αντίστοιχα.