Το Dream Neo 110 παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ινδία με στόχο να κάνει τη Honda τον μεγαλύτερο κατασκευαστή στη 2η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Η τιμή του; Μόλις 610 ευρώ!
Το ολοκαίνουριο Dream Neo, σχεδιαστικά τουλάχιστον, δεν μοιάζει με ένα μοντέλο που θα έκανε εμπορική επιτυχία στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνες της ιαπωνικής εταιρίας, είναι ακριβώς αυτό που ψάχνει ο μέσος αναβάτης που κινείται καθημερινά στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ινδίας αλλά και εκτός αυτών.
Τα πίσω αμορτισέρ του Dream Neo ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις, οι τροχοί του είναι 18 ιντσών, ακτινωτοί ή χυτοί αλουμινίου-ανάλογα της έκδοσης-και τα φρένα είναι ταμπούρα εμπρός/πίσω.
Ο μονοκύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας του είναι μόλις 109 κ.εκ., η τροφοδοσία του πραγματοποιείται με καρμπυρατέρ και η απόδοσή του ανέρχεται στους 8,25 ίππους και τα 0,88 Kgm ροπής στις 7.500 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το ρεζερβουάρ της μοτοσικλέτας είναι μόλις 8 λίτρα αλλά, σύμφωνα με τη Honda, η αυτονομία του είναι τεράστια αφού η κατανάλωσή δεν ξεπερνά τα 1,35 λίτρα στα 100 χλμ.!
Το Dream Neo μπορεί να είναι μια από τις πιο σεμνές και ταπεινές μοτοσικλέτες της εποχή μας, ταυτόχρονα όμως-όσο και αν ακούγεται περίεργο- είναι και μια από τις σημαντικότερες, καθώς αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα όπλα της Honda, στο δρόμο για την πρωτιά στις πωλήσεις στην αγορά της Ινδίας που ξεπέρασαν τα 13,79 εκατ. μονάδες το 2012. Από αυτές, οι μισές σχεδόν (!) αντιστοιχούν σε μοτοσικλέτες 100-110 κ.εκ. και τιμή κοντά στα 610 ευρώ του Neo Dream.
Η Honda ευελπιστεί να κατακτήσει την πρώτη θέση μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια και η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής έχει φτάσει στα μισά ή για να το θέσουμε σωστότερα στη 2η θέση, μπροστά από τις Bajaj και TVS Motors. Αυτό το λέμε γιατί στην 1η βρίσκεται η Hero MotorCrop., ο συνεργάτης της Honda, μέχρι το 2011, ο οποίος κυριαρχεί σήμερα κατέχοντας το 42,9% της εγχώριας αγοράς, (18,9 για την Honda).