Με το γράφοντα στη σέλα του, ύψους 1,85 μ. το MSX 125 εξακολουθεί να δείχνει μικροκαμωμένο παρά τα παιχνίδια του ευρυγώνιου φακού.

Πρώτη επαφή: Honda MSX 125!

Ταξιδέψαμε στην Ισπανία για να οδηγήσουμε τα νέα Honda CB500X, NSS300 Forza και CRF250M. Εκεί ωστόσο μας περίμενε, μια έκπληξη που ακούει στο όνομα MSX 125!

 
Η απρόσμενη επαφή που είχαμε με το νέο μοτοσικλετάκι της ιαπωνικής εταιρίας, αν και στατική, ήταν πραγματικά ευχάριστη. To ένα και μοναδικό MSX που υπήρχε, κατά την παρουσίαση των τριών νέων μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας, κατάφερε να συγκεντρώσει ενδιαφέρον αντιστρόφως ανάλογο των διαστάσεών του από όλους τους δημοσιογράφους που συμμετείχαν στην αποστολή. Σε πολλούς από αυτούς μάλιστα, συμπεριλαμβανομένου και του υποφαινόμενου, έβγαλε το παιδί από μέσα τους, παρά το γεγονός ότι δεν λειτουργούσε και υπήρχε εκεί μόνο για λόγους επίδειξης.

Το MSX μοιάζει να αποτελεί άξιο συνεχιστή της παράδοσης που έχει η χτίσει η Honda με την δημιουργία μοντέλων όπως τα θρυλικά Monkey, Dax και Ape. Το πρώτο πράγμα που κάνει φυσικά εντύπωση είναι οι λιλιπούτειες διαστάσεις και η σχεδίασή του που είναι ακόμη πιο χαριτωμένη από κοντά. Αυτά τα δύο σε κάνουν αρχικά να θέλεις να το πάρεις αγκαλιά και όχι να το οδηγήσεις! Οι μικρές του διαστάσεις πάντως δεν επηρεάζουν την εργονομία όσον αφορά στη θέση οδήγησης. Η τελευταία δεν θα προβληματίσει ούτε τους αναβάτες που πλησιάζουν σε ύψος τα 1,85 μ. Ο αναβάτης κάθεται άνετα λαμβάνοντας παράλληλα την αίσθηση πως έχει τον απόλυτο έλεγχο για κάθε είδους «ταρζανιές». Καθισμένος πάνω στη σέλα λαμβάνεις επίσης την αίσθηση πως το MSX ζυγίζει λίγο πάνω από…20 κιλά και αυτό λογικά θα είναι το μεγάλο του όπλο στην κίνηση της πόλης αλλά και για τις «ταρζανιές» που λέγαμε.

Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κατασκευής του MSX 125. Προσεγμένη η βαφή σε πλαστικά και μεταλλικά μέρη, προσεγμένη και η συναρμογή τους και αυτό, σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις, το κάνουν να δείχνει πολύ γεροδεμένο. Δυναμικές λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν αισθητικά ο εμπρός προβολέας και φυσικά το «χρυσό» ανεστραμμένο πιρούνι. Αυτό φυσικά που ξενίζει είναι η μανέτα του συμπλέκτη και ο επιλογέας για τις ταχύτητες στο πόδι, αφού κανείς δεν περιμένει να βρει συμβατικό κιβώτιο σε αυτό το μέγεθος. Αναλυτικά, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του MSX μπορείτε να τα βρείτε εδώ

Περισσότερα για το μικρό μοτοσικλετάκι της Honda , όταν θα το έχουμε στη διάθεσή μας για τη δοκιμή του επι ελληνικού εδάφους. Την αναλυτική παρουσίαση των νέων Honda CB500X, Forza NSS300 Forza και CRF 250 M θα την βρείτε στο τεύχος 5 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στα μέσα Μαΐου. 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ