net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

To εξαιρετικό πίσω ελαστικό που παρουσίασε στο Qatar τον Μάρτιο θέλει να "αγγίξει" ξανά η Michelin.

Αγώνας για καλύτερα ελαστικά.

Η εταιρία ελαστικών Michelin η οποία είναι ο επίσημος πάροχος στο MotoGP έπειτα από ένα εκπληκτικό ντεμπούτο στην πίστα του Qatar αναγκάστηκε να προβεί σε αλλαγή του πίσω ελαστικού λόγο προβλήματος.

 
Στην αρχή οι αναβάτες ήταν ενθουσιασμένοι με την πρόσφυση που του παρείχαν τα ελαστικά, έπειτα όμως το πίσω ελαστικό αντιμετώπιζε προβλήματα. Αποκορύφωμα, η περίπτωση του Scott Redding, που κατά την διεξαγωγή των δοκιμαστικών στην πίστα της Αργεντινής έσκασε το πίσω ελαστικό με αποτέλεσμα την πτώση του.
Μετά το συμβάν στην πίστα της Αργεντινής η Michelin πήρε την απόφαση να κατασκευάσει ένα νέο ελαστικό το οποίο είχε έτοιμο μέσα σε μία εβδομάδα. Στην πίστα του Le Mans το νέο ελαστικό ήταν σαφώς καλύτερο αλλά σε σύγκριση με αυτό της πίστα του Qatar ήθελε ακόμα βελτίωση. Η Michelin έχει θέσει σαν στόχο να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Οι κινήσεις που έκανε η Michelin για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προέκυψαν έδειξαν ότι είναι αφοσιωμένη στο MotoGP. Κατασκεύασε νέα ελαστικά μέσα σε μία εβδομάδα και εν καιρώ κατάφερε να το φτάσει σε ένα επιθυμητό επίπεδο.

Ο αγωνιστικός τεχνικός διευθυντής  της Michelin, Nicolas Goubert, σε δηλώσεις του για το 2017 είπε πως «Προτεραιότητα της εταιρίας θα είναι η ανάπτυξη ενός νέου προφίλ μπροστινού ελαστικού και Εφόσον κρίνουμε ότι μας καλύπτει θα προχωρήσουμε στην παραγωγή. Για το πίσω ελαστικό θα κρατήσουμε το ίδιο προφίλ με σκοπό την βελτίωση του. Ήδη κάναμε κάποιες δοκιμές στην Βαρκελώνη, με πολύ διαφορετικά αποτελέσματα που δεν μπορούσαμε να έχουμε φέτος».
 

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ