net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο Bradley Smith στην σέλα της αγωνιστικής ΚΤΜ RC16.

«Ακόμα μαθαίνουμε την RC16»

Ο Βρετανός Bradley Smith μιλά για την αγωνιστική ΚΤΜ που θα οδηγεί του χρόνου και σχολιάζει την απόδοση του κινητήρα της.

 
Με το 2017, θα δούμε μια ακόμα αλλαγή να συμβαίνει στον χώρο των Moto GP: Κατά τα φαινόμενα, και η Honda θα χρησιμοποιεί πλέον Big-Bang κινητήρα, όπως κάθε άλλος κατασκευαστής –κινητήρα δηλαδή, με άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης.
 
Η νέα στην διοργάνωση ΚΤΜ είναι η μόνη εταιρεία που θα χρησιμοποιεί «συμβατικό» ή «screamer» κινητήρα, ο χαρακτήρας του οποίου είναι περισσότερο απότομος, ενώ καταναλώνει περισσότερο πίσω λάστιχο. Μέχρι φέτος, και η Honda χρησιμοποιούσε αυτόν τον τύπο κινητήρα.

Tι λέει ο Bradley Smith λοιπόν, ο οποίος θα οδηγεί για την KTM από του χρόνου; «Ακόμα μαθαίνουμε πώς να χειριζόμαστε την μοτοσυκλέτα. Πρέπει να την φέρεις στις κατάλληλες στροφές, διότι έχει συγκεκριμένη ζώνη ισχύος! Είναι πολύ διαφορετικό για εμένα και τον Pol, που ερχόμαστε από την Yamaha και από έναν εξαιρετικά ομαλό τετρακύλινδρο σε σειρά. Αλλά έχει τα δυνατά και τα αδύναμα του σημεία.»

«Αν η Jerez είναι η πιο γλιστερή πίστα στην οποία μπορούμε να τρέξουμε και τα καταφέρνουμε καλά εδώ, δεν θα έχουμε πρόβλημα πουθενά αλλού».

Εκτός από τον Smith, και ο Φινλανδός δοκιμαστής Mika Kallio μίλησε για τον κινητήρα αλλά και την μοτοσυκλέτα της KTM: «Ακόμα σκεφτόμαστε ποιος είναι ο κατάλληλος τύπος κινητήρα για να χρησιμοποιήσουμε. Φαίνεται ότι πολλές μοτοσυκλέτες –αν σκεφτεί κανείς τι γινόταν στο παρελθόν- χρησιμοποιούν περισσότερο την δύναμη χαμηλά και την ροπή. Να έχουνε πρόσφυση στην έξοδο των στροφών, όπου εκεί εστιάζουν οι κινητήρες big bang.»

«Είναι δύσκολο να πεις τι είναι καλύτερο. Αυτή την στιγμή υποφέρουμε με την πρόσφυση, αλλά δεν είναι μόνο θέμα του μοτέρ-είναι και θέμα πλαισίου και ψαλιδιού.» 
 

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ