net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νύχτα με πανσέληνο πρέπει να σχεδιάστηκε η πρωτότυπη μοτοσικλέτα της Akrapovic.

Ο εμπρός τροχός είναι τριάντα ιντσών και φέρει γιγαντιαίο περιμετρικό δισκόφρενο από ανθρακονήματα.

Η ατραξιόν του Full Moon είναι αναμφίβολα το πίσω μέρος, ο λόγος για τον οποίο σχεδιάστηκε.

Ουσιαστικά ολόκληρη η ουρά του Full Moon είναι οι εξατμίσεις!

Floor boards ενσωματωμένα στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας με LED στο εμπρός μέρος.

Το εντυπωσιακό πίσω μέρος του Full Moon από άλλη γωνία.

Akrapovic Full Moon concept

Αναμφίβολα το όνομα του νέου concept της Akrapovic είναι κάτι παραπάνω από περιγραφικό. Αυτή η μοτοσυκλέτα δε μπορεί παρά να σχεδιάστηκε ένα βράδυ με πανσέληνο...

 
Η επίσημη πρώτη παρουσίαση του Full Moon έγινε κατά τη διάρκεια της έκθεσης Bad Salzuflen Custombike Show στη Γερμανία, το τριήμερο 5 ως 7 Δεκεμβρίου. 

Όπως είχε συμβεί και με το πρωτότυπο Morsus το 2011, η Akrapovic ανέθεσε τη σχεδίαση στη συμπατριώτισά της Slovenian Dreamachine Motorcycles και το αποτέλεσμα είναι δίχως άλλο αξιομνημόνευτο.

Στο επίκεντρο βρίσκουμε έναν knucklehead V2 της αμερικανικής S&S με όλα τα 1.524 κυβικά εκατοστά του. Επειδή ωστόσο αυτή είναι μια πρωτότυπη εκθεσιακή μοτοσυκλέτα και το τελευταίο πράγμα που μπορεί να μας ενδιαφέρει είναι το πώς οδηγιέται (αν είναι καν λειτουργική...), ας ρίξουμε λίγο περισσότερο φως στα στοιχεία που βγάζουν μάτια.

Αρχή από τον μπροστινό τροχό των τριάντα ιντσών, ναι 30, που είναι κατασκευασμένος από ανθρακόνημα και αλουμίνιο με έναν γιγάντιο, περιμετρικό ανθρακονημάτινο δίσκο.

Καθόσον η Akrapovic είναι μια εταιρεία που κατασκευάζει εξατμίσεις, εύλογα θα περιμένουμε το ζουμί να βρίσκεται στην ανάλογη περιοχή. Όλη αυτή η κατασκευή της ουράς έχει στηθεί από ατσάλινα φύλλα και είναι ένα μέρος του πλαισίου –θυμίζει λίγο Vespa από μηχανολογικής πλευράς. Αν απορείτε γιατί δε φαίνονται οι εξατμίσεις στη μοτοσυκλέτα της Akrapovic, είναι επειδή ουσιαστικά ολόκληρη η ουρά είναι οι εξατμίσεις! Για την ακρίβεια αποτελούν το εξωτερικό μέρος των εξατμίσεων, οι οποίες έχουν ενσωματωθεί στα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας. Κάτω από την ουρά επίσης κρύβεται και η πίσω υδραυλική ανάρτηση, η οποία επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να κάθεται όταν παρκάρει, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για σταντ.

Αν κάτι είναι σίγουρο, είναι πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που τραβάει τα βλέμματα όπου κι αν βρεθεί.

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ