net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ένα παλιό και παρατημένο BMW R90S αναστήθηκε και εξελίχθηκε σε ένα όμορφο Cafe Racer.

Κλιπόν, vintage φανάρια και περιφερειακά, ελαφρύ και έτοιμο για αγώνες.

Ο Steve McLaughlin πάνω στην BMW R90S το 1976.

Alpen Beemer από το Barn Luck

Το Barn Luck είναι ένα γκαράζ ανακατασκευών που ψάχνει παρατημένα δίτροχα και τα μετατρέπει σε υψηλών επιδόσεων μοτοσικλέτες. Έτσι έκανε και με το BMW R90S, μεταμορφώνοντάς το σε ένα όμορφο café racer.

 
Το συγκεκριμένο BMW ανακατασκευάστηκε με σκοπό τις επιδόσεις. «Ξεφορτώθηκε» το φέρινγκ, όλο το πάνελ των οργάνων, τη σέλα, τους τροχούς, το πίσω αμορτισέρ, την εξάτμιση και τα φανάρια. Κοινώς, το «έγδυσαν» και το έπιασαν από την αρχή.

Το τελικό αποτέλεσμα διαθέτει ένα τροποποιημένο και πιο κοντό πλαίσιο με κλιπόν, τροποποιημένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 175 χιλιοστών, ψαλίδι monolever με ρυθμιζόμενη ανάρτηση (συμπίεσης και επαναφοράς) 125 χιλιοστών από την εταιρεία Progressive και 18άρες ζάντες αλουμινίου.

Το σύστημα των φρένων αποτελείται από δύο δίσκους των 285 χλστ. με διπίστονες δαγκάνες από την Brembo εμπρός και ταμπούρο των 200 χλστ. πίσω.

Όσον αφορά τον σχεδιασμό, εξοπλίστηκε με χειροποίητη σέλα ενώ όλα τα εξαρτήματα όπως όργανα, πίσω φώτα, φλας, καθρέπτες, μετρητές και ηλεκτρονικά αντικαταστάθηκαν με ελαφρύτερο και πιο αγωνιστικό εξοπλισμό.

Ο κινητήρας είναι ένας τετράχρονος διβάλβιδος αερόψυκτος Boxer Twin, τοποθετημένος οριζοντίως, με καρμπιρατέρ της Bing. Η χωρητικότητά του είναι 797 κυβικά εκατοστά με συμπίεση 8,2:1 και αποδίδει 55 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. Η εισαγωγή αέρα έχει επαναρυθμιστεί ενώ διαθέτει ανοιχτή εξάτμιση. Το σασμάν του είναι πέντε ταχυτήτων και το βάρος του (στεγνό) αγγίζει τα 194 κιλά.

Ο αρχι-μηχανικός του Barn Luck, Rudy Schachinger, ήθελε να επαναφέρει το πνεύμα της BMW Butler & Smith, όπου ο Steve McLaughlin πάνω σε μια R90S πήρε την νίκη του αγώνα της Daytona το 1976 στο πρωτάθλημα AMA Superbike.

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ