net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ανανεωμένο από την κορυφή έως τα νύχια το Honda Crossrunner 800 για το 2015.

Ιδού το μοντέλο του 2015. Νέα εμφάνιση, στάνταρ ABS, Torque Control, LED φώτα, ψηλότερες αναρτήσεις, θερμαινόμενα γκριπ, δυνατότερος κινητήρας, κλπ.

Και εδώ το προηγούμενο μοντέλο, που είχε παρουσιαστεί το 2011.

Το 2014 η Honda ανανέωσε το VFR 800F που ήταν η βάση από όπου είχε ξεπηδήσει το Crossrunner. Τώρα, τις ανανεώσεις του F πήρε και το X, για το 2015.

Ανανεωμένο Honda Crossrunner 2015

Η Honda παρουσίασε το Crossrunner του 2015, με ανανεώσεις σε κινητήρα, εμφάνιση, αναρτήσεις, τροχούς και φρένα. Επιπλέον, το νέο VFR800X έχει στάνταρ Torque Control, ABS, φώτα LED, και θερμαινόμενα γκριπ.

 
Αν οι παραπάνω αλλαγές κάτι ανασύρουν από τη μνήμη σας, να σημειώσουμε πως προέρχονται από την τελευταία ανανέωση που είχε κάνει η Honda στο Sport-Touring VFR 800F, το 2014.

Το Crossrunner είχε εμφανιστεί στην αγορά το 2011, και βασιζόταν στο κλασικό Sports-Tourer VFR 800F (προ ανανεώσεων), έχοντας αποκτήσει όμως, μαζί με το νέο παρουσιαστικό, το συνθετικό "Adventure" μπροστά από την Sports Tourer ταυτότητα του. Το μοντέλο του 2015 σύμφωνα με τη Honda, κάνει το επόμενο βήμα στο concept, με βελτιωμένες επιδόσεις, αναθεωρημένη, πιο επιθετική θέση οδήγησης, και νέα εμφάνιση.  

Στην καρδιά της μοτοσικλέτας, παραμένει ο αειθαλής 16βάλβιδος V4 των 90 μοιρών, με τους 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, έχοντας βελτιωμένη απόδοση όμως σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, καθώς και αυξημένη ιπποδύναμη, στους 105 ίππους στις 10.250σαλ. (όπως ακριβώς και στο VFR 800F του 2014).

Νέο είναι το αλουμινένιο υποπλαίσιο, νέο και το αλουμινένιο ψαλίδι, αμφότερα ελαφρύτερα από τα προηγούμενα. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μεγαλύτερες, κατά 25χλστ. εμπρός, και κατά 28χλστ. πίσω, αλλαγή αποκλειστικά για το Crossrunner. 
 
Το ABS ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών μπροστά διαθέτουν 2 δίσκους των 310χλστ., με ακτινικές δαγκάνες. Οι διαστάσεις των προσανατολισμένων προς την άσφαλτο ελαστικών είναι 120 εμπρός και 180 πίσω.  

Ο αναβάτης έχει πλέον τα οφέλη του ίδιου Traction Control 2 επιπέδων (σύστημα ελέγχου ροπής το ονομάζε η Honda, ή HSTC, Honda Selectable Torque Control), με το Crosstourer -αλλά και με το VFR 800F. Σημειώστε πως ο αναβάτης μπορεί και να απενεργοποιήσει το HSTC, αν επιθυμεί.

Η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε 2 ύψη, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τα θερμαινόμενα γκριπ, και τα έξυπνα φλας του VFR 800F που σβήνουν αυτόματα, μόνα τους. Κι όπως και στο VFR 800F, τα φωτιστικά σώματα είναι 100% (εμπρός και πίσω, θέσης και κίνησης) τεχνολογίας LED!

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ