Με στόχο την οδική ασφάλεια και τη μείωση των ατυχημάτων ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών, Bernard Cazeneuve ανακοίνωσε πως από τις 30 Ιουνίου 2015 τίθεται σε ισχύ ένας νέος νόμος που προβλέπει αυστηρές ποινές για τη χρήση κάθε ακουστικής συσκευής που εφαρμόζει το αυτί του χειριστή του οχήματος, ανεξαρτήτως αν αυτή απασχολεί ή όχι τα χέρια του.
«Η μαζική χρήση του τηλεφώνου στο τιμόνι εδώ και κάποια χρόνια έχει επιδράσεις στην οδήγηση και προκαλεί ατυχήματα σε μεγάλους αριθμούς. Έχουμε σκοπό να βάλουμε τέλος σε αυτό φέρνοντας τους οδηγούς προ των ευθυνών τους», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Cazeneuve.
Σύμφωνα με το ακριβές κείμενο του νόμου, η απαγόρευση περιλαμβάνει «τύπους ακουστικών συσκευών που μπαίνουν στο αυτί ή το κράνος, υπαίτιες για τη μείωση της προσοχής και της ακοής του χειριστή του οχήματος». Η ποινή για την παράβαση αυτή θα είναι η ίδια που προβλέπεται ήδη στη Γαλλία για οδήγηση μιλώντας στο κινητό τηλέφωνο με τη συσκευή στο χέρι, ήτοι 135 ευρώ και 3 πόντους ποινής στο δίπλωμα οδήγησης.
Αν και εκ πρώτης όψεως το μέτρο μπορεί να θεωρηθεί αξιόλογο, για αρκετούς μοτοσικλετιστές δεν είναι απολύτως δίκαιο. Αρχικά διότι δεν περιλαμβάνει στην απαγόρευση τις υποδομές Bluetooth που έχουν εγκατεστημένες πολλά αυτοκίνητα και επιτρέπουν χρήση του τηλεφώνου μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός έχει πάλι κάτι που του αποσπά την προσοχή από την οδήγηση, δίχως όμως αυτό να ποινικοποιείται, ενώ κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο να εγκατασταθεί σε μια μοτοσικλέτα. Επιπλέον ο νόμος συμπαρασύρει και τα συστήματα ενδοεπικοινωνίας που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Αναμφίβολα θα υπάρξει αντίδραση από τη σχετική αγορά αξεσουάρ στη Γαλλία, αν και τελικά ο νόμος θα κριθεί περισσότερο εκ του αποτελέσματος.
Αν πάντως έχετε σκοπό να ταξιδέψετε από τις 30 Ιουνίου και μετά στη Γαλλία ας έχετε υπ’ όψη σας την ισχύ αυτού του νέου νόμου προκειμένου να γλιτώσετε 135 πολύτιμα ευρώ και κάμποση ώρα με τα γαλλικά όργανα της τάξεως.
5 A2 μοτοσυκλέτες με λιγότερα από 5 χιλιάρικα
Αφησε το αυτοκίνητο και πάρε scooter – Μάθε τα οφέλη
ESF E-Ride F9S - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Voge SR3 2025: Υγρόψυκτος κινητήρας 244cc με 3,5λ/100χλμ μέση κατανάλωση
Ποια μεσαία scooter έχουν μεγάλες αυτονομίες και ταξιδεύουν άνετα;
Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;
SYM JETX 125 ABS: 125cc με Traction Control, φθηνότερο από 3.000
Σχεδόν έτοιμη η Royal Enfield «Himalayan 750»
Mόνο η αγαπημένη σου εταιρία ξέρει να φτιάχνει μοτοσικλέτες;
Yamaha STG Tracker: Κι όμως αυτή η scrambler ήταν μια Virago!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr