net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Aprilia RSV1000 Custom

Aprilia RSV1000 Custom

Aprilia RSV1000 Custom

Aprilia RSV1000 Custom

Aprilia RSV1000 Custom

Aprilia RSV1000 Custom

Aprilia RSV1000 Custom

Aprilia RSV 1000

Όταν έχεις να κάνεις με μια Custom κατασκευή με ένα διαφορετικό σύστημα διεύθυνσης, που στηρίζεται στον εμπρός τροχό και με κινητήρα V-twin 60 μοιρών με αρκετή δύναμη και ροπή, είναι σίγουρο πως μπαίνεις στον πειρασμό να μάθεις τις λεπτομέρειες.

 
Η κατασκευή ενός custom μοντέλου δεν περιλαμβάνει πάντα  αισθητικές αλλαγές, αλλά και τροποποιήσεις που παράγουν ένα αποτέλεσμα διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με πειράματα πάνω στην αρχιτεκτονική της ανάρτησης. Το εμπρόσθιο άκρο είναι σχεδιασμένο από τον ιδιοκτήτη και είναι βασισμένο πάνω στη λογική του άξονα τιμονιού που χρησιμοποιούν η Bimota και η Vyrus. 

Με τη βοήθεια ενός ειδικού μηχανισμού, οι κινήσεις που γίνονται μέσω των χειρολαβών, μεταφέρονται απευθείας στην εμπρός πλήμνη του τροχού, η οποία περιστρέφεται γύρω από τους πείρους στήριξης.

Ο Shaun αποφάσισε να ξεκινήσει το δημιούργημά του παίρνοντας ένα Aprilia  RSV 1000, από το οποίο πήρε τον κινητήρα, V-twin 60 μοιρών, που παρέχει αρκετή ιπποδύναμη και ροπή. Για το μπροστινό σύστημα ανάρτησης εμπνεύστηκε από τα έργα του Jack Difagio και είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους άξονες και αλουμινένιους κόμβους.

Για να μπορεί να ταιριάξει με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, τα στηρίγματα του μπροστινού άξονα είναι εύκολο να αφαιρεθούν και να δοκιμάσει ο αναβάτης διαφορετικές συνθέσεις όσο αναφορά το μεταξόνιο αλλά και την κατανομή του βάρους.

Η πίσω ανάρτηση χρησιμοποιεί τα ίδια υλικά, ενώ το κεντρικό πλαίσιο είναι αλουμινένιο. Το σύστημα ψύξης σχεδιάστηκε από την αρχή, για να προσαρμοστεί στις νέες μορφές κίνησης. Τα σώματα, οι συνδέσεις και οι σωληνώσεις είναι όλα χειροποίητα.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η μοτοσυκλέτα δεν βυθίζεται κατά το φρενάρισμα και το σύστημα διεύθυνσης παραμένει ουδέτερο. Βέβαια αυτό επετεύχθη μετά από διορθώσεις του Shaun, που αφορούσαν το ύψος, την απόσταση και άλλες παραμέτρους, που βελτίωσαν την αίσθηση της οδήγησης. Τώρα η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 178 κιλά με την κατανομή βάρους να είναι 51-49 εμπρός πίσω.

Η προσωποποίηση της διαφορετικότητας και η αποτύπωση του ειδικού μοντέλου, συγκεντρώνονται σε αυτή τη δημιουργία.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ