Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
  • Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
  • Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
  • Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
  • Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
  • Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days

Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days

- Δικύλινδρη απόλαυση 95 ίππων & 0-100 σε 3,8δλ.
- Ακτινικά φρένα Brembo & 100-0 σε 44 μέτρα.
- Ηλεκτρονικά βοηθήματα APRC & 5 Riding modes.
- Έγχρωμη TFT οθόνη με 2 interface Track & Road.

Δικύλινδρη απόλαυση 95 ίππων & 0-100 σε 3,8δλ

Η Aprilia Tuono 660 μπαίνει δυνατά στον ανταγωνισμό των μεσαίων Naked με γερό χαρτί τα μόλις 183 κιλά πλήρες υγρών. Ο δικύλινδρος, οχταβάλβιδος (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο), υγρόψυκτος, τετράχρονος, εν σειρά κινητήρας των 659κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής αποδίδει 95 ίππους στις 10.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 67Nm στις 8.500σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό και σχέση συμπίεσης 13,5:1, είναι εδώ για να προσφέρει ατελείωτες δόσεις χαράς. Η μεικτή της κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,3 λτ/100χλμ και με το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων θα βγάλει μια αυτονομία κοντά στα 235 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.  Όταν η TFT οθόνη θα καλεστεί να σου δείξει το τριψήφιο νούμερο της τελικής της ταχύτητας, θα δεις τα 230 km/h. Όταν έρθει η ώρα να δούμε πως τα πάει στα νούμερα των μετρήσεων, μας έδειξε ότι τα 0-50χλμ/ώρα, τα διανύει σε  1,8 δευτερολέπτα, τα 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα, τα 0-160 σε 8,1 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ από τα 60χλμ/ώρα έως τα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα με 4η ταχύτητα να έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα. Το 6-τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με έναν συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης για αναίμακτες αλλαγές χωρίς έντονες αναπηδήσεις του πίσω τροχού.

Ακτινικά φρένα Brembo & 100-0 σε 44 μέτρα

Η βάση σε μία μοτοσικλέτα είναι πάντα το πλαίσιο, μιας και κουβαλάει στις πλάτες του όλα τα καλά και τα «κακά» επί του συνόλου της, για αυτό και η Tuono είναι εξοπλισμένη με το άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών φέροντας τον κινητήρα ως ενεργό μέλος του. Οι αναρτήσεις είναι της Kayaba, όπου στο μπροστινό μέρος συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών με διαδρομή 110 χιλιοστά, δίνοντας δυνατότητα ρύθμισης σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, ενώ πίσω είναι τοποθετημένο ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, διαδρομής 130 χιλιοστών, επίσης της KYB. Υπεύθυνες για το αποτελεσματικό φρενάρισμα είναι οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, φορώντας 2 μπροστινές δισκόπλακες των 320 χιλιοστών χιλιοστών με μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πιέσεως, ενώ πίσω έχει μια διπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo, με δισκόπλακα των 220 χιλιοστών και μεταλλικό σωληνάκι υψηλής πιέσεως. Η Tuono φοράει τροχούς των 17 ιντσών με 6-ακτίνες από χυτό αλουμίνιο, ειδικά επεξεργασμένες για τέτοιου είδους μοτοσικλέτες, καταφέρνοντας να διατηρήσει χαμηλά το συνολικό της βάρος, το οποίο ανέρχεται στα 183 κιλά, πλήρες υγρών. Το παιχνίδι γίνεται ξεκάθαρο στον τομέα των διαστάσεων ελαστικών, με 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω, δείχνει αμέσως σε τι τερέν προσανατολίζεται να κινηθεί. Μία μοτοσικλέτα που έχει έντονες διαθέσεις σε γρήγορες μετακινήσεις, μας  προδιαθέτει να μετρήσουμε πόσο άμεσα θα σταματήσουμε από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα, φέρνοντας το αποτέλεσμα των 44 μέτρων. Βέβαια δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα ασφαλείας αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο είναι υπεύθυνο για την έγκαιρη ακινητοποίηση χωρίς γλιστρήματα, όπου όμως αν μας πιάσει η ανήσυχη ψυχή μέσα μας, θέτοντάς το στη θέση 1, απενεργοποιείται στον πίσω τροχό για γουστόζικα πλασαρίσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ηλεκτρονικά βοηθήματα APRC & 5 Riding modes

Η διάθεση της πλατφόρμας των ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC (Aprilia Performance Ride Control) εμπεριέχει το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού ATC (Aprilia Traction Control), αυτόματο πιλότο ACC (Cruise Control),  χαρτογράφηση κινητήρα AEM (Aprilia Engine Mode), φρένο κινητήρα το οποίο συνδυάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by Wire AEB (Aprilia Engine Brake) και το σύστημα αντιανύψωσης του μπροστινού τροχού AWC (Aprilia Wheelie Control) . Με 5 προγράμματα οδήγησης να την περιβάλλουν των Dynamic, Individual, Challenge, Time attack και Commute, είναι έτοιμη να ανταπεξέλθει σε κάθε οδηγικό στυλ. Ο τριπλός LED προβολέας φέρει πάνω του τα DRL φώτα ημέρας με ενσωματωμένα τα φλας, τραβώντας τα βλέμματα των περαστικών. Τα πλαϊνά πλαστικά τα οποία έχουν αναπτυχθεί μέσα αεροσήραγγα, βελτιώνουν την αεροδυναμική της Tuono 660, καθώς, συμβάλλουν στην καλύτερη προστασία από τον αέρα και επιτυγχάνει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Βγαλμένη μέσα από τους αγώνες οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με ευκολία, μιας και το κοντό μεταξόνιο των 1.370 χιλιοστών συμβάλει στις γρήγορες μετατοπίσεις.

Έγχρωμη TFT οθόνη με 2 interface Track & Road

Το πλήθος των ηλεκτρονικών πληροφοριών που μας προσφέρει απεικονίζονται  σε μία έγχρωμη TFT οθόνη με διάφορες ενδείξεις, όπως είναι η προβολή της επιλεγμένης σχέσης του 6αριού κιβωτίου ταχυτήτων, θερμοκρασίας ψυκτικού, στάθμης καυσίμου, εξωτερικής θερμοκρασίας περιβάλλοντος, στροφόμετρου, ταχυμέτρου, ενημέρωση θέσης επιπέδου ρύθμισης APRC, χρονόμετρο (Lap timer) βοηθώντας μέσα σε έναν περιβάλλον πίστας να βλέπουμε πόσο βελτιώνεται η απόδοση μας και αυτόματη εναλλαγή χρώματος ανάλογα τον εξωτερικό φωτισμό. Τα δύο Interface Track και Road, θα δώσουν την ανάλογη πνοή στο πάνελ της οθόνης, μεταμορφώνοντάς τη αναλόγως των διαθέσεων μας. Μια μοτοσικλέτα που είναι φτιαγμένη για καθημερινές μετακινήσεις μέχρι και για μακρινά ταξίδια. Για να αυξηθούν όμως οι πτυχές των ταξιδιάρικων «ψυχών», χρειάζεται μια μικρή παραχώρηση ως προς τον τομέα της άνεσης, λόγω έλλειψης μεγάλων πλαστικών επιφανειών. Μπορεί στο ταξίδι να μην τα καταφέρνει τόσο καλά από πλευρά άνεσης, αλλά στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης σε αποζημιώνει και με το παραπάνω, καθώς ο μικρός όγκος της συντελεί σε διηθήσεις δίχως δισταγμούς. Οι διαστάσεις που οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα, είναι τα 1.995 χιλιοστά που έχει ως μήκος, τα 805χλστ το πλάτος και στα 820χλστ το ύψος της σέλας.

Η τιμή της Aprilia Tuono 660 είναι στα 10.890 ευρώ και της έκδοσης factory στα 11.290.