Η πολυτελέστερη έκδοση της εξακύλινδρης K 1600 GT (GTL) βρήκε τον μάστορα της. Μιλάμε για τη νέα, υπέρτατη μοτοσικλέτα χλιδής BMW K 1600 GTL Exclusive!
Πολλοί ίσως την κατηγορήσουν για… αυτοκινητισμό, και σε κάποια σημεία, δεν θα έχουν άδικο -φανταστείτε πως εμείς που γράφουμε για μοτοσικλέτες, κάποια αξεσουάρ της Exclusive δεν τα γνωρίζουμε, δεν τα έχουμε δει ποτέ στους 2 τροχούς! Όμως, όπως έλεγε κι ο Πρόεδρος Μάο: «αφήστε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν». Αλλωστε η υπερβολή έχει πάντα τη γοητεία της.
Η νέα έκδοση της εξακύλινδρης εν σειρά βαυαρικής υπερμοτοσικλέτας των 1649κ.εκ., μηχανικά παραμένει ως είχε στις εκδόσεις GT και GTL. Με τους 160hp παρακαλώ, αλλά και με τα… 24,2 κιλά ροπής (Θεούλη μου!). Το βάρος πλέον της μοτοσικλέτας κομπλέ με το τριβάλιτσο βρίσκεται στα 360 κιλά, με γεμάτο κατά 90% ρεζερβουάρ –βαστάτε ποδαράκια μου!
Τι κάνει Exclusive τη νέα K 1600 GTL; Πώς σας φαίνεται το γεγονός πως πάνω της κουβαλάει ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ εξοπλισμό της BMW;!!! Μιλάμε για επίπεδο εξοπλισμού που προέρχεται από άλλο... πλανητικό σύστημα.
Στο βασικό εξοπλισμό της GTL θα βρείτε:
Συναγερμό
Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ESA II
Dynamic Traction Control
Τρεις χάρτες ανάφλεξης (Rain, Road, Dynamic)
Ηill Start Control (κατευθείαν από τα αυτοκίνητα)
Δικάναλο ABS
Αναρτήσεις duolever & paralever
«Αόρατη» κεραία ραδιοφώνου στο topcase
Ραδιώφωνο, cd-mp3-ipod, δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο player
Νέα σέλα συνεπιβάτη, πραγματικό θρόνο -με μπράτσα!
Βοηθητικοί προβολείς LED
Προβολείς adaptive xenon
Έλεγχος πίεσης ελαστικών
Πρόσθετο φως για το φρένο
Κάγκελα κινητήρα
Floor lighting (το αφήνουμε αμετάφραστο)
Keyless Ride (πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα BMW)
Ουφ, τελειώσαμε με το... βασικό παρακαλώ εξοπλισμό -άλλα έξτρα δεν υπάρχουν στον κατάλογο της BMW, μην ψάχνετε, το Exclusive τα έχει ΟΛΑ! Όχι, όχι μη φεύγετε, αφήστε μας να σας μιλήσουμε για δύο λεπτομέρειες που δεν τις χωράει ο νους.
Τα αδιάβροχα καλύμματα που μπορείτε να βάλετε μέσα στις βαλίτσες, έχουν… κεντητή διακόσμηση!
Πέρα από τις θερμαινόμενες σέλες, και η πλάτη της σέλας του συνεπιβάτη είναι θερμαινόμενη!
Το δορυφορικό ραδιόφωνο το αφήνουμε κατά μέρος –πιάνει μόνο σε Η.Π.Α. και Καναδά (πάμε ταξιδάκι;), ενώ το hill start control είναι ένα σύστημα που απαντάται συνήθως σε αυτοκίνητα, για να ξεκινάτε δικάβαλοι και φορτωμένοι από στάση σε κάθετες ανηφόρες, δίχως πρόβλημα και χωρίς να ταλαιπωρείτε το συμπλέκτη. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
Πέρα από τα λούσα του εξοπλισμού, η Exclusive έχει και νέα βαφή (Mineral white metallic high gloss )… 4(!) στρωμάτων αν έχετε το Θεό σας -για πρώτη φορά, αναφέρει η BMW. Έχουμε και χρωμιομένο τελικό εξάτμισης, και νέα εμφάνιση στα όργανα, που διαθέτουν… ακόμα περισσότερες λειτουργίες και ενδείξεις! Όμως και η σέλα και τα παρελκυόμενα της είναι… color-coordinated, χαχα, δηλαδή σε παρεμφερείς, ταιριαστούς χρωματισμούς!
Τώρα αν ενδιαφέρεστε για την τιμή της GTL Exclusive στη χώρα μας, για την ώρα δεν την γνωρίζουμε (θα την ξέρουμε αύριο), όμως με την... "απλή" έκδοση GTL στα 24.900, κάτι μας λέει πως η Exclusive θα πλησιάζει τα 30 χιλιάδες ευρώ. Μια τιμή απλησίαστη για πολλούς, για την οποια όμως μας προιδεάζει και το όνομα (exclusive) της μοτοσικλέτας.