Εντελώς ανούσιο να γράψεις περί άνεσης και εργονομίας για μεγάλη ταξιδιωτική (έστω και ADV-Touring) μοτοσικλέτα της BMW! Όχι γιατί δεν αξίζει, αλλά επειδή είναι δεδομένα τα πράγματα… οι Βαυαροί το «έχουν» εδώ και δεκαετίες και συνεχίζουν να το εξελίσσουν. Το Triple Βlack δεν αποτελεί εξαίρεση, με μοναδικό περιορισμό το μεγάλο ύψος της σέλας στα 890 χλστ. και αυτό αφορά την «κάτω» θέση της, καθότι ρυθμίζεται και στα 910 χλστ.). Με τα 177 ολάκερα εκατοστά μου, που η αλήθεια είναι ότι απέχουν πολύ από το «Aρειο» πρότυπο περί σωματοδομής, ίσα που πάταγα στις μύτες του ενός ποδιού.
Ευτυχώς που το ζύγισμα της μοτοσικλέτας και η αίσθηση της ακόμα και σε μανούβρες με τα πόδια (με το πόδι στην περίπτωση μου) ήταν πανάλαφρη, αλλιώς δεν… Αυτό όμως ήταν και το μοναδικό «αγκάθι» στην ολιγοήμερη συμβίωση μας, κατά τα άλλα η φιλοξενία που μου προσέφερε ήταν υπεράνω κριτικής! Τι προστασία από τον αέρα, τι εργονομία, τι θερμαινόμενα grip, τι ευκολόχρηστα menu, «θυσία» έγινε το Triple Black για πάρτη μου! Το γεγονός ότι λόγω απόστασης του τιμονιού καθόμουν όσο πιο μπροστά γίνεται στη σέλα, στο «στενό» τμήμα της, δεν δημιούργησε κανένα θέμα πιασίματος – μουδιάσματος, ακόμα και όταν καλύφθηκαν 500+ χιλιόμετρα σε μια ημέρα. Μια αλλαγή (μικρής έκτασης) σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις, είναι η επανασχεδίαση του πίνακα οργάνων, ο οποίος αποτελείται από δύο αναλογικά κοντέρ (ταχύμετρο – στροφόμετρο) και μια μεγάλη, ευανάγνωστη, ψηφιακή οθόνη.