LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τelelever και Paralever, το χαρακτηριστικό δίδυμο που μαζί με τον boxer αποτελεί την ταυτότητα των σύγχρονων GS. Aψογη η απόδοση αναρτήσεων και φρένων, με την συμβολή των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Full digi!

Κάποτε τα GS διαφήμιζαν την απουσία του πλαισίου ως πλεονέκτημα, στην διάρκεια όλων αυτών των χρόνων όμως, όλο και προσθέτονταν κάποια τμήματα επικουρικής στήριξης, για να φτάσουμε στο σήμερα όπου πλέον μπορούμε να μιλάμε για μια χωροδικτύωση με φερόμενο τμήμα τον boxer κινητήρα. Οι αναρτήσεις ωστόσο δεν έχουν αλλάξει, παρά το ότι έχουν αρχίσει διαρροές προς την «συμβατική» πλευρά ακόμα και από μοντέλα της σειράς «R». Στα GS, το εναλλακτικό telelever είναι σήμα κατατεθέν, όπως φυσικά και το μονόμπροστο, δια μέσου του οποίο διέρχεται ο άξονας της μετάδοσης, το telelever, δηλαδή. 

Πέραν της δομικής αυτής διαφοροποίησης, τα μονά αμορτισέρ της Sachs μπροστά και πίσω, με διαδρομές 210 και 220 χλστ. αντιστοίχως, είναι επίσης συνδεδεμένα με την IMU της μοτοσικλέτας, όντας ημιενεργητικά, στην πλατφόρμα που η BMW ονομάζει Dynamic ESA. Σε ότι αφορά στην πέδηση, είναι και αυτή... ψηφιοποιημένη και connected, μέσω του συστήματος semi integral ABS, ενώ εντυπωσιάζει και σε hardware επίπεδο, με τους δύο πλευστούς δίσκους διαμέτρου 305 χλστ. μπροστά, που συνεργάζονται με τετραπίστονες ακτινικής έδρασης δαγκάνες. Πίσω, υπάρχει μονός δίσκος 276 χλστ., με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ τέλος, το Triple Black φέρει ζάντες διαστάσεων 3,00 Χ 19” εμπρός και 4,50 Χ 17” πίσω, με ελαστικά 120/70-19” και 170/60-17” αντιστοίχως.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ