ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | BMW R 1200 GS Adventure |
---|---|
Τύπος | 4T, 2K boxer, A-Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.170 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
101 Χ 73 |
Συμπίεση (:1) | 12,5 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
125/7.500 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
12,7/6.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
30 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
220 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ενεργό μέρος |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τelelever, μονο αμορτισέρ Sachs, Dynamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
210 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Paralever, μονό αμορισέρ Sachs, Dunamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
220 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/305 χλστ., τετραπίστονη ακτινικη δαγκάνα, intergral ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, intergral ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-19 |
Ελαστικό Π | 170/60-17 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.255 |
Πλάτος (χλστ.) | 980 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.510 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
890/910 |
Βάρος(κιλά) | 263 (γεμάτο) |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ν |
Τraction Control / Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
Ν/Ν |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr