net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η περιορισμένης παραγωγής RR 350 Factory θα έρθει σε λίγες ημέρες και στη χώρα μας.

Beta: Νέα έκδοση Factory της RR 350

Η Beta παρουσίασε μια λαχταριστή «εργοστασιακή» έκδοση της RR 4Τ 350 η οποία είναι μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και απευθύνεται σε αγωνιζόμενους αλλά και χομπίστες.

 
Η Beta RR 4T 350 Factory φέρει ένα κινητήρα που χει συνολικά επανασχεδιασθεί, από τα κάρτερ έως την κεφαλή και αυτό φαίνεται τόσο στην εμφάνιση όσο και στις επιδόσεις του με το συνολικό βάρος να έχει μειωθεί παράλληλα κατά 1,5 κιλά. Παράλληλα το σύστημα εξάτμισης προέρχεται από την FMF και είναι το ίδιο με αυτό της εργοστασιακής ομάδας της Beta, με σιγαστήρα Q4 και λαιμό εφοδιασμένο με Power Bomb ενώ συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές θορύβου της FIM.

Το πλαίσιο έχει, επίσης εξελιχθεί έτσι ώστε να είναι αντίστοιχο αυτού της αγωνιστικής ομάδας της Beta και των αναβατών της Johnny Aubert, Luis Correia, Cody Webb, και Giacomo Redondi.

Το πιρούνι είναι το ανεστραμμένο Marzocchi Factory με καλάμια διαμέτρου 48 χλστ., κλειστού φυσιγγίου με σύστημα PFP που επιτρέπει στους αναβάτες να προσαρμόζουν την λειτουργία του πιρουνιού σε διαφορετικές συνθήκες χωρίς να χρειάζεται να κάνουν εσωτερικές αλλαγές στο valving. Είναι επίσης εφοδιασμένο με χαμηλής τριβής κουζινέτα και τσιμούχες της SKF, που προσφέρουν πιο ομαλή οδήγηση στις κοφτές, απότομες ανωμαλίες. Το αμορτισέρ προέρχεται από τη Sachs και διαθέτει ένα νέο έμβολο με επανασχεδιασμένες διόδους λαδιού που βελτιώνουν την ροή και μειώνουν τις υψηλές θερμοκρασίες. Αυτές οι μικρές βελτιώσεις, επιτρέπουν στο αμορτισέρ να λειτουργεί με μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια στις σκληρές συνθήκες.

¶λλες αλλαγές σε σχέση μα «απλά» Enduro της Beta εντοπίζονται στα μαύρα και κατασκευασμένα σε CNC μαρσπιέ, στους κόκκινους ανοδιωμένους ρεγουλατόρους της αλυσίδας, επίσης κατασκευασμένους σε CNC και στο προστατευτικό μπαράκι του τιμονιού. Παράλληλα ο άξονας του εμπρός τροχούς είναι ταχείας απελευθέρωσης, τα πεντάλ ταχυτήτων και πίσω φρένου είναι βαμμένα μαύρα, τα καπάκια στις αντλίες των φρένων είναι ανοδιωμένα κόκκινα και το διμεταλικό πίσω γρανάζι supersprox, πέρα από εμφάνιση, παρέχει και αυξημένη διάρκεια ζωής. Οι χούφτες «Beta Racing» ολοκληρώνουν την εμφάνιση της Factory RR 350.

Η μοτοσικλέτα θα είναι διαθέσιμη από τα μέσα Απριλίου και στην ελληνική αγορά ενώ η τιμή της θα ανακοινωθεί σύντομα. 

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ