net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ένα custom CX500 cafe racer

Η πίσω πλαινή όψη

CX 500 cafe racer

Δείτε πως ένας σχεδιαστής με τις κατάλληλες τροποποιήσεις, κάνει ένα μικρό 500αρι από τη Honda, να μεταμορφωθεί σε ένα πραγματικό café racer.

 
Τελευταία βλέπουμε αρκετά café racer σε ¨μικρά¨ κυβικά, και μια βάση που ξεκινούν αρκετοί βελτιωτές είναι το Honda CX 500. Το συγκεκριμένο, πιστεύουμε ότι είναι χαρακτηριστικό των δυνατοτήτων αυτής της μοτοσυκλέτας.

Ο σχεδιαστής, με εμπειρία στην αρχιτεκτονική, στα αυτοκίνητα και τα έπιπλα, ήθελε να εμπλουτίσει  το  πορτοφόλιο του με μια μοτοσυκλέτα. Έτσι επέλεξε το CX500, αφού πάνω του είδε μεγάλες  προοπτικές βελτίωσης. Το συγκεκριμένο το βρήκε να στέκεται παρατημένο στην άκρη ενός  γκαράζ, με ανταλλακτικά του σκορπισμένα σε διάφορα σημεία και χωρίς δεύτερη σκέψη το πήρε και ξεκίνησε να το βελτιώνει.

Όντας οπαδός του δικύλινδρου V της CX500, αποφάσισε να διατηρήσει το συνολικό σχεδιασμό της μοτοσικλέτας όσο το δυνατόν πιο κομψό και μινιμαλιστικό, προκειμένου να επιστήσει την προσοχή στον κινητήρα. Το  εργοστασιακό ρεζερβουάρ παρέμεινε, έχοντας όμως πλέον μια κλίση 10 μοιρών μπροστά για πιο επιθετικό στυλ. Το υποπλαίσιο δεν είχε την ίδια τύχη και αντικαταστάθηκε με ένα μικρότερο, που φιλοξενεί πάνω του το μονόσελο.

Ένα πραγματικό café racer χρειάζεται και τις κατάλληλες αναρτήσεις. Εδώ, την λύση έδωσαν ένα ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο 50χιλ. πιρούνι από την Marzocchi  και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ από την Ohlins. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών της Excel και τα λάστιχα από supermotard. Τα φρένα προέρχονται από τη Nissin, τα clip on από CBR 1000 και το ψυγείο από CBR 125. Τέλος, η 2 σε 1 εξάτμιση έμεινε κάτω από τον κινητήρα με ένα πολύ διακριτικό σιγαστήρα.

Απλές γραμμές, μικρότερο βάρος , καλύτερος ήχος  και βελτιωμένες επιδόσεις, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν αυτό το Honda CX 500 κάνοντας το πραγματικά  ξεχωριστό.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ