net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Aνετη για οδηγό και συνεπιβάτη η ενιαία, με “σκαλοπάτι”σέλα, θα κρατήσει αμφότερους ξεκούραστους ακόμα και σε μακρινές διαδρομές. Εργονομικά οι χειρολαβές θα προβληματίσουν τον συνεπιβάτη, αφού δεν προσφέρουν την καλύτερη δυνατή στήριξη.

Πολλοί είναι οι κατασκευαστές που αλλάζουν την παραδοσιακή διάταξη των χειριστηρίων, τοποθετώντας την κόρνα πάνω από τον διακόπτη των φλας. Θέλει λίγο συνήθεια απλά, δεν συνιστά πρόβλημα. Κατά τα άλλα μια χαρά οι διακόπτες και η ποιότητα χειρισμού / λειτουργίας τους.

Aνεση - εργονομία

Ανεβαίνοντας στο CB 650F, το σώμα του οδηγού τοποθετείτε σε μια ελαφρά κυρτή προς τα μπροστά θέση, που βγάζει … επιθετικά γούστα! Δεν πρόκειται βέβαια για κάτι extreme, μπορεί τα μαρσπιέ να είναι τραβηγμένα ελαφρά προς τα πίσω και η σέλα να έχει κλίση προς τα μπροστά αλλά το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι δεν ρίχνει βάρος στους καρπούς. Μιλώντας για το τιμόνι, ίσως κάτι ευρύτερο να ήταν πιο ταιριαστό, από την άλλη βέβαια θα αυξανόταν το πλάτος, με τις ανάλογες επιπτώσεις στην αστική ευελιξία. Οι διακόπτες στο τιμόνι ακολουθούν την πεπατημένη και είναι εύχρηστοι, με μοναδικό «φάουλ» το ότι κόρνα και χειριστήριο φλας, έχουν ανταλλάξει θέσεις, με αποτέλεσμα μέχρι που να το συνηθίσει κανείς, να κορνάρει αλλάζοντας κατεύθυνση… Ο συνεπιβάτης τώρα, έχει ένα σεβαστό μερίδιο σέλας στην διάθεση του και τα μαρσπιέ του είναι τοποθετημένα σε θέση που δεν ταλαιπωρούν τα γόνατα, θα λέγαμε ότι κάθεται άνετα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το μόνο αρνητικό, είναι ότι οι «σκαμμένες» στην ουρά χειρολαβές δεν επιτρέπουν επαρκή στήριξη και μέσα στην πόλη όπου οι επιταχύνσεις – επιβραδύνσεις είναι συχνές, θα ενοχληθεί και θα ενοχλήσει και τον οδηγό. 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ