Mια μοτοσικλέτα που πατάει πάνω στην πολύ καλή naked έκδοση και με την προσθήκη fairing αυξάνει κατά πολύ το πεδίο χρήσης. Το GSX-S 1000F, μπορεί να μεταμορφωθεί από ένα δυναμικό commuter σε μια εκρηκτική sport μοτοσικλέτα, όντας ικανό και για ενδιάμεσες καταστάσεις. Με δυνατότητες για τα πάντα επί ασφάλτου, αποτελεί μια σαφώς πιο «λογική» επιλογή από ένα superbike για τον δημόσιο δρόμο, κάνοντας συγκριτικά ελάχιστες παραχωρήσεις σε απόλυτες επιδόσεις και συμπεριφορά. Χαιρόμαστε που η συγκεκριμένη κατηγορία επανακάμπτει και χαιρόμαστε ακόμη περισσότερο που αυτή στελεχώνεται με μοτοσικλέτες όπως το GSX-S 1000F!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4T, 4K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
73,4Χ59 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
214 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δύο δοκών, Αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 43χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/220, μονοπίστονη, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
190/50-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.115 |
Πλάτος (χλστ.) |
795 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Ν |
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη