net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οι αναρτήσεις, σε συνδυασµό µε τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήµατα, καταφέρνουν να µεταµορφώσουν το Multistrada σχεδόν σε ό,τι επιθυµεί ο αναβάτης του.

Πανίσχυρα τα φρένα θα σου δώσουν ακριβώς ό,τι τους ζητήσεις, όποτε τους το ζητήσεις. Εξαιρετικό σε λειτουργία το ABS.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα: Επίπεδο superbike

Με γνώµονα το πάντρεµα της σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες και τη σωστή συµπεριφορά σε όλες τις συνθήκες σχεδιάστηκε το νέο πιο άκαµπτο πλαίσιο του Multistrada. Για να µπορεί να κινείται η µοτοσικλέτα µε µεγαλύτερη άνεση εκτός δρόµου, ο κινητήρας ήρθε πιο ψηλά στο πλαίσιο και η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 20 χλστ., στα 180.

Αυτές οι αλλαγές µας δείχνουν ότι η έκδοση Enduro υπήρχε στο µυαλό των Ιταλών από την αρχή της σχεδίασης του νέου µοντέλου. Το µονόµπρατσο και πανέµορφο ψαλίδι εξακολουθεί να βγάζει µάτια, όπως άλλωστε και οι ηλεκτρονικά ελεγχόµενες και ηµι-ενεργητικές αναρτήσεις της έκδοσης S.

Τόσο το πιρούνι µε τα καλάµια των 48 χλστ. που φέρουν αντιτριβική επίστρωση όσο και το αµορτισέρ είναι της Sachs και ελέγχονται από το βελτιωµένο σύστηµα Ducati Skyhook Syspension (βλ. Ηλεκτρονικά-Τεχνολογία).

Στον τοµέα των φρένων τα πράγµατα περνούν σε επίπεδο superbike αφού η “S” φέρει ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά: ακτινική τρόµπα µε πιστόνι διαµέτρου 16 χλστ., δίσκους διαµέτρου 330 χλστ. και ακτινικά τοποθετηµένες µονοµπλόκ δαγκάνες της Brembo (M504). Μην ξεχνάµε το cornering ABS, της Bosch. 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ