LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διαθέσιμο το Ducati Diavel Titanium

Διαβάστηκε από 13086 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 9/2/2015

Για όσους θεωρούν βαρετό ένα απλό Ducati Diavel, και για όσους περιφρονούν ένα συνηθισμένο Diavel Carbon, το Diavel Titanium ίσως είναι η απάντηση. Έφτασε στην Ελλάδα, με τιμή για λίγους και απαιτητικούς.

Όπως σας είχαμε γράψει στην παρουσίαση του super-exclusive Diavel Titanium στην EICMA, το τιτανιούχο διαβολομηχάνημα των Ιταλών θα παραχθεί μόλις σε 500 αντίτυπα.

Αν θέλετε να αγοράσετε ένα "απλό" Diavel 2015, θα κληθείτε να καταβάλετε 19.950 ευρώ. Αν πάλι σας αρέσει η έκδοση Carbon, θα πρέπει να βάλετε βαθύτερα το χέρι στην τσέπη, και να δώσετε 23.350 ευρώ για την κόκκινη έκδοση, και 23.500 ευρώ για τη λευκή -κοστίζει περισσότερο καθώς το χρώμα δεν έχει την ίδια ζήτηση. Αν τώρα ζητάτε την Ultimum experience από τον ιταλικό διάβολο, τότε μόνο το Diavel Titanium θα σας ικανοποιήσει, με τιμή 33.000 ευρώ, κοντά 10.000 ευρώ πιο ακριβό από το Carbon. 

Το τιτάνιο στο Diavel δεν είναι απλώς ένα... πασπάλισμα σε ορισμένα σημεία, όπως έχουμε συνηθίσει σε άλλα μοντέλα, καθώς το ευγενές υλικό καλύπτει εδώ μεγάλο μέρος της μοτοσικλέτας. Το βλέπουμε στο κάλυμμα του προβολέα αλλά και στα πάνελ που καλύπτουν το ρεζερβουάρ. Το αναγνωρίζουμε και στο κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη όπου συνδυάζεται με ανθρακονήματα. 

Από ανθρακονήματα είναι οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για τον κινητήρα (τι εννοείται τις θέλατε από τιτάνιο;), τα καλύμματα του ψυγείου, το σμιλεμένο κομμάτι πάνω από τον προβολέα, τα φτερά των τροχών εμπρός-πίσω, το προστατευτικό του εμπρός γραναζιού της αλυσίδας αλλά και το πλαίσιο της τάπας του ρεζερβουάρ. 

Η σέλα φέρει νέα επένδυση από Alcantara και το λογότυπο της περιορισμένης έκδοσης, ενώ υπάρχει και πλακέτα με αύξοντα αριθμό. Επίσης, για τη συγκεκριμένη περίσταση το πλαίσιο έχει βαφτεί σε μαύρο χρώμιο, ενώ οι ατσάλινες εξατμίσεις έχουν περαστεί με ειδική κεραμική επίστρωση που ονομάζεται Zircotech. Τέλος, οι μαύρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου είναι σχεδιασμένες ειδικά για αυτή την έκδοση. 

Αλλαγές στα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη δεν υπάρχουν και το Diavel Titanium φέρει όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που έχει διαθέσιμα η Ducati για το power cruiser της.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4Τ, V2, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.198/9.250
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 160/9.250
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 13,3/8.000
Βάρος: 234 κιλά, πλήρες


Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: DUCATI | DUCATI Diavel Titanium | ?????

περισσότερα νέα & άρθρα »
DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ducati Scrambler Full Throttle - Test | TEST
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε | MOTOGP
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς | TOP
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027 | MOTOGP
Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test | TEST
Ducati Multistrada V4: Με σημαντική έκπτωση στα 2.500 ευρώ | ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΑΓΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Dunlop Qualifier Core: Hypersport ελαστικό με εξαιρετικές επιδόσεις | ΑΓΟΡΑ
Ducati: 30% έκπτωση σε επιλεγμένα δερμάτινα jackets | ΑΓΟΡΑ
Dunlop RoadSmart IV: Έως 25% καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο | ΑΓΟΡΑ
Dunlop Trailmax Meridian: Σχεδιασμένο για τις πιο απαιτητικές adventure | ΑΓΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ