• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το σχέδιο για κίνηση στους δύο τροχούς

Το δισκόφρενο και η ανάρτηση στην δεξιά πλευρα

Ο ηλεκτρικός κινητήρας στον εμπρός τροχο

Δικίνητο scooter Suzuki

H Suzuki συνηθίζει να χρησιμοποιεί το Burgman ως βάση για δοκιμές νέων τεχνολογιών. Αυτή τη φορά βλέπουμε τη δική της εκδοχή για κίνηση στους δυο τροχούς.

 
Σύμφωνα με τα σχέδια, βλέπουμε ένα scooter που μάλλον πρόκειται για το Burgman 200, αλλά με ένα τελείως διαφορετικό πιρούνι εμπρός. Δεν υπάρχει πλέον η κλασσική διάταξη, αφού μοιάζει περισσότερο με ψαλίδι όπου στη δεξιά πλευρά βρίσκεται ένας ηλεκτρικός κινητήρας. Το δισκόφρενο και η ανάρτηση έχουν τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά του μπροστινού μέρους ώστε να υπάρχει σωστή κατανομή του βάρους.

Η Suzuki, με αυτή την πατέντα επικεντρώνεται περισσότερο στη διάταξη του συστήματος και στην κατανομή του βάρους. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει δώσει ακόμα πληροφορίες για τους δύο κινητήρες όσον αφορά την απόδοση ή την τροφοδοσία τους.

Μένει μόνο να δούμε αν αύτη η τεχνολογία θα περάσει κάποια στιγμή στους δρόμους, σε μοτοσυκλέτες και scooter, ή αν θα παραμείνει σε κάποιο ντουλάπι της εταιρίας ως concept που δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ