Πιο μακρύ, πιο ψηλό, πιο φαρδύ, με ψηλότερη σέλα, μακρύτερο μεταξόνιο, και μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων από το S 1000 R, και φυσικά με το απαραίτητο φέρινγκ, το S 1000 XR είναι σαφώς πιο επιβλητικό από το γυμνό μοντέλο της BMW. Με τα κριτήρια της Adventure κατηγορίας -και δη της ασφάλτινης κλίκας αυτής-, το S 1000 XR είναι μυώδες, με φαρδιά, ασφάλτινα ελαστικά, και με εξοπλισμό που φέρνει άμεσα στο μυαλό μοτοσικλέτα Superbike. Ανάποδο πιρούνι 46 χιλιοστών, ακτινικές δαγκάνες μπροστά, πλαίσιο δυο δοκών από αλουμίνιο, ψαλιδάρα, σταμπιλιζατέρ, επιθετικοί προβολείς με μια λεπτή κάθετη σειρά LED στη μέση τους, και ένας τερατώδης τοίχος από ψυγεία μπροστά, σε βάζουν αμέσως στο πνεύμα. Εδώ έχουμε κάτι ιδιαίτερο, ξεχωριστό, που ξεχειλίζει από δύναμη και τσαμπουκά. Κοντό τελικό εξάτμισης, τεράστιο καζανάκι (που ενοχλούσε οπτικά και στο S 1000 R), και τα απαραίτητα παραφερνάλια για τις ανέσεις των επιβαινόντων -σημειώστε πως αρκετά από αυτά αποτελούν έξτρα εξοπλισμό στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα δοκιμής, εξοπλισμό όμως που οι περισσότεροι πελάτες του XR θα θελήσουν να τοποθετήσουν στο μοντέλο. Σχάρα, βάσεις για βαλίτσες, χούφτες, πλαστική καρίνα, κ.α. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, τόσο σε πλαστικά, μέταλλα, συναρμογή και φινίρισμα, ενώ οι περισσότερες βίδες είναι torx. Τόσο από μακριά, κατά τη διάρκεια της δοκιμής το S 1000 XR συγκέντρωνε εύκολα βλέμματα θαυμασμού και εγκωμιαστικά σχόλια, ενώ οι ίδιες εντυπώσεις αφορούσαν και την κοντινή εξονυχιστική εξέταση.
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr