LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κανένα από τα scooter που έχουμε οδηγήσει δε μπορεί να προσομοιάσει την εμπειρία που μας περίμενε στη σέλα του Quadro 4.

Η πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα είναι άλλο ένα από τα χαρακτηριστικά του 4τροχου της Quadro.

Το HTS πλέον αναλαμβάνει τον έλεγχο δύο πίσω τροχών, ο καθένας σε ανεξάρτητο ψαλίδι και με τον δικό του ιμάντα μετάδοσης και δισκόφρενο.

Ακόμη και σε πολύ γλιστερό οδόστρωμα μπορείτε να πάρετε κλίσεις που απλά δεν φανταζόσασταν με ένα δίτροχο.

Quadro 4

«Μπορείς να με λες και scooter» μας λέει η Quadro στην ιστοσελίδα της για το "4". Μόνο που κανένα από τα scooter που έχουμε οδηγήσει δε μπορεί να προσομοιάσει την εμπειρία που μας περίμενε στη σέλα του 4τροχου scooter.

 
+: Κράτημα, ευχρηστία, διασκέδαση
-: Κινητήρας
 
Χρώματα: Κόκκινο, Λευκό, Γκρι, Μαύρο
Τιμή: 10.190 ευρώ
 
Η Quadro είναι μια εταιρεία γνωστή στη ελληνικό κοινό. Με έδρα στην Ελβετία, ιδρύθηκε για να μετουσιώσει σε πράξη την τεχνολογία του ιταλικού Studio Marabese Design, γνωστό και από το περίτεχνο μπροστινό σύστημα του MP3 Piaggio. 
 
Το πρώτο τρίτροχο μοντέλο της, το 350D, έκανε αίσθηση το 2012 με μια εναλλακτική στο σχέδιο του MP3 που είναι διαφορετική σε λειτουργική συμπεριφορά. Το Hydraulic Tilting System (HTS) εξελίχθηκε σε ένα ολοκληρωμένο προϊόν χάρη στη συνεργασία με την ταϊβανέζικη Aeon, η οποία και προσφέρει όλο το υπόλοιπο πακέτο που συνιστά ένα Quadro. Η συνέχεια του 350D ήταν το επίσης τρίτροχο S, με τον κινητήρα να κερδίζει 33 κ.εκ. και μερικούς παραπάνω από τους 23 ίππους του αρχικού μοντέλου. Με βάση αυτόν τον τελευταίο μονοκύλινδρο κινητήρα των 346 κ.εκ. και των 30 ίππων, καλωσορίζουμε τώρα το Quadro 4, στο οποίο η κεφαλαιώδης διαφορά έγκειται στο πίσω μέρος του. Το HTS πλέον αναλαμβάνει τον έλεγχο δύο πίσω τροχών, ο καθένας σε ανεξάρτητο ψαλίδι και με τον δικό του ιμάντα μετάδοσης και δισκόφρενο.

 
  • ΣΚ

    Δυστυχώς υπερβολικα μικρος κ αδυναμος κινητηρας, ενω αν θα εβγαζαν σε παραγωγη το quadro4 big Q θα κερδιζαν στην αγορα. Ερχεται η Honda & Yamaha με τρι- κ τετρατροχα μεγαλου βελινεκιου, ας το σκεφτουνε σοβαρα...

      6
Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ