• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μόλις το Maxsym 600i βρει άδειο δρόμο μπροστά του θα κινηθεί με σταθερότητα και ασφάλεια.

Η συμβίωση με το Maxsym χαρακτηρίζεται από υψηλά επίπεδα άνεσης, για τον αναβάτη και το συνεπιβάτη.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 565 κ.εκ. δουλεύει στρωτά και διαθέτει ισχύ σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

Τα φρένα είναι δυνατά και το ABS της Bosch φροντίζει, ώστε να μη μπλοκάρουν οι τροχοί, αν ο αναβάτης το παρακάνει.

Ρυθμιζόμενες μανέτες

Η μάσκα του Maxsym είναι επιθετική στο σχεδιασμό της, ειδικά αν επικεντρωθείς στους δίδυμους προβολείς.

Στην ποδιά του Maxsym βρίσκονται τρία ντουλαπάκια, εκ των οποίων ένα κλειδώνει και ένα διαθέτει παροχή ρεύματος με υποδοχή USB.

Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν ένα full face κι ένα jet κράνος – ίσως και δύο full face, με λίγη προσπάθεια.

Δοκιμάζουμε: SYM Maxsym 600i ABS

Το νέο SYM Maxsym 600i έρχεται να μας συστήσει κάποιες νέες αισθήσεις όπως αυτές της άνεσης, της οικονομίας και της πρακτικότητας. Δεν είναι αυτές αισθήσεις, λέτε; Αφήστε το Maxsym να σας τις ξυπνήσει και μετά το συζητάμε!

 

Τιμή: 5.695 ευρώ

Χρώματα: Λευκό, μαύρο, μαύρο ματ, ασημί, γκρι

+: Εξοπλισμός, τιμή

-: Έλλειψη προοδευτικότητας στα φρένα

Και πρόκειται για αισθήσεις που λειτουργούν σε κάθε περίσταση. Σκεφτείτε, για παράδειγμα κάποιον άνθρωπο που έχει όραση στο σκοτάδι. Δε θα μπορούσε να είναι κάτι ανάλογο με ένα ογκώδες GT scooter που κινείται με άνεση στην πόλη; Το νέο Maxsym 600i έχει αυτή τη δυνατότητα και αφήνει τον αναβάτη να εκμεταλλευτεί τις νέες αυτές αισθήσεις του εντός και εκτός πόλης.

Αλλωστε, η βάση του μπορεί να χαρακτηριστεί κάτι περισσότερο από ικανοποιητική. Το μεγαλύτερου κυβισμού scooter της SYM, άλλωστε, βασίστηκε στο πρώην μεγαλύτερου κυβισμού scooter της, το συνονόματο Maxsym 400i. Προσφέρει, λοιπόν, τα ίδια πλεονεκτήματα στον αναβάτη του: τεράστια επίπεδα άνεσης και μεγάλους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και συμπεριφορά που ικανοποιεί στην πόλη και το ταξίδι. Παράλληλα, όμως, προσφέρει κάτι νέο: έναν μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρα που φέρνει το όνομα Maxsym στο πάνθεον των GT scooter μεγαλύτερου κυβισμού και δωρίζει το πλεονέκτημα των αυξημένων επιδόσεων στον αναβάτη που θα το επιλέξει σε βάρος του μοντέλου των 400 κ.εκ.. Και, μάλιστα, σε τιμή που δεν ξεπερνά την αντίστοιχη του 400 παρά μόνο κατά 500 ευρώ.

Το νέο Maxsym 600i ΑΒS, λοιπόν, προσφέρει νέες εμπειρίες στον αναβάτη του, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να ακονίζει νέες αισθήσεις πάνω στη σέλα του, αισθήσεις που μέχρι πρότινος δεν πίστευε ότι κατείχε.

Αισθητική: Επιβάλλεται στον αμφιβληστροειδή

Η σχεδίαση του Maxsym 600i διαφοροποιείται από το δόγμα που θέλει την πολυτέλεια να πηγαίνει χέρι-χέρι με τη διακριτική κομψότητα και άλλα τέτοια χαρακτηριστικά του σαλονιού. Μπορεί να προσφέρει άνεση… καναπέ, άλλωστε, αλλά το Maxsym δε γεννήθηκε για τα σαλόνια! Γεννήθηκε για το δρόμο, εκεί που για να επιβιώσεις χρειάζεσαι μυώδη εμφάνιση και επιβλητική εικόνα.

Οι μεγάλες επιφάνειες του κοστουμιού του, λοιπόν, είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιβάλλονται στον παρατηρητή. Οι επίπεδες επιφάνειες διακόπτονται με τσαμπουκά από εξογκώματα και γωνίες και το Maxsym θα μπορούσε να φλερτάρει και με τη sport αισθητική, αν δεν ήταν τόσο κατάφορα GT. Η μάσκα και η ουρά, άλλωστε, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της φιλοσοφίας του. Και οι δύο είναι ογκώδεις. Ωστόσο, ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων (με τους προβολείς μπροστά να θυμίζουν φλογερά μάτια που σε καρφώνουν στο σκοτάδι), η ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά και οι κόκκινες λεπτομέρειες δε φέρνουν γαλήνη, μα άλλου είδους ένστικτα στον αναβάτη.

Η εικόνα αυτή ενισχύεται από λεπτομέρειες στο σχεδιασμό του scooter, όπως το πολυγωνικό τελικό και οι κυματιστοί δίσκοι. Παράλληλα, βέβαια, υπάρχουν και λεπτομέρειες που μας θυμίζουν την πραγματική φύση του Maxsym. Τεράστια σέλα με στήριξη μέσης για αναβάτη και συνεπιβάτη. Πίνακας οργάνων που θυμίζει τηλεόραση με το μέγεθός του και πάμπολλες ενδείξεις. Ψηλή ζελατίνα. Και άλλες λεπτομέρειες που σου θυμίζουν ποιος είναι ο πραγματικός σκοπός του GT scooter της SYM.

Ανεση / Χώροι: Ξεκουράζουν τις αισθήσεις

Ιδού ο βασικός πραγματικός σκοπός του scooter. Όποιο συμπέρασμα κι αν προκύπτει από την επιθετική για τα δεδομένα της κατηγορίας αισθητική του, εδώ αλλάζει μεθοδολογία και εξακρίβωση, καθώς οι δύο συγκεκριμένοι τομείς αποτελούν τα βασικότερα χαρτιά του Maxsym στην παρτίδα της κατηγορίας.

Ο αναβάτης θα νιώσει άρχοντας στη μεγάλη σέλα, ενώ η ρυθμιζόμενη πλάτη δε θα τον στηρίξει απλά – θα τον αγκαλιάσει. Επιπλέον, τα πόδια του μπορούν να αναζητήσουν όσο χώρο θέλουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τον βρουν. Εξίσου (αν όχι περισσότερο) ευνοημένος είναι ο συνεπιβάτης. Το τεράστιο τμήμα της σέλας που του αναλογεί θα του επιτρέπει ακόμη και τις αλλαγές στάσης του σώματος, όταν κουράζεται σε ταξίδι, ενώ, αν κάτσει αρκετά πίσω, η μέση του θα στηριχτεί από την ειδική πλατούλα.

Και οι αποθηκευτικοί χώροι φροντίζουν να ξεκουράσουν τις αισθήσεις του αναβάτη, ο οποίος δύσκολα θα προβληματιστεί για το τι θα χωρέσει πού. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κι ένα jet κράνος (ίσως και δύο full face) ή πολλά πράγματα, όπως μπουφάν, γάντια, αδιάβροχα, τσάντες και ταπεράκια (εξαρτάται από τον τύπο της εκδρομής). Επιπλέον, στα τρία ντουλαπάκια της ποδιάς θα χωρέσουν δεκάδες μικροπράγματα. Το ένα από αυτά, μάλιστα, κλειδώνει, ενώ σε ένα ακόμη βρίσκεται και η παροχή ρεύματος, με υποδοχή USB.

Κινητήρας: Αισθάνεσαι τη διαφορά

Όπως προαναφέραμε, μόλις 500 ευρώ χωρίζουν το Maxsym 400i από το 600i και πρόκειται για μια διαφορά που ελάχιστοι θα αισθανθούν. Στον τομέα των επιδόσεων, όμως, η διαφορά είναι μεγάλη ανάμεσα στα δύο συγγενή scooter. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 565 κ.εκ. αποδίδει 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 5 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. (όταν ο αντίστοιχος των 399,3 δε ξεπερνά τους 34,5 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και τα 3,6 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ.). Και οι επιδόσεις αυτές μεταφράζονται σε σαφώς μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι, εκεί που η τελική μπορεί και να ξεπεράσει τα 170 χλμ./ώρα, αλλά και στην πόλη, εκεί που το Maxsym θα καταφέρει εύκολα να εξαφανίσει τα κιλά του.

Παράλληλα, βέβαια, φροντίζει να διεγείρει τις αισθήσεις του αναβάτη του κι όχι να τον τρομοκρατήσει. Η συμπεριφορά του κινητήρα, λοιπόν, είναι εξαιρετικά ομαλή και ακόμη και το πιο απότομο τράβηγμα του γκαζιού θα φιλτραριστεί, καταλήγοντας σε ομαλές και προβλέψιμες συμπεριφορές.

Το μόνο μειονέκτημα του συγκεκριμένου κινητήρα, πάντως, θα εμφανιστεί στις χαμηλές στροφές. Η δύναμη δεν απουσιάζει ούτε εκεί και η συμπεριφορά του, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, είναι υποδειγματική. Μέχρι και τις 4.000 στροφές, όμως, οι κραδασμοί είναι μάλλον ενοχλητικοί. Ωστόσο, όπως μας πληροφόρησαν από την αντιπροσωπεία της SYM στην Ελλάδα, πρόκειται για μια ασθένεια που αντιμετωπίζει αποκλειστικά το μοντέλο προπαραγωγής που οδηγήσαμε για τις ανάγκες της δοκιμής.

Όσον αφορά στην κατανάλωση, τέλος, αυτή δεν ξεπερνά τα 5,8 λίτρα ανά 100 χλμ., γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά οικονομικό για την κατηγορία του.

Αναρτήσεις: Προστατεύουν από ενοχλήσεις

Παρά το γεγονός ότι οι αναρτήσεις του Maxsym 600i ABS είναι σχετικά σφιχτές, ακόμη και οι αναβάτες με αυξημένες αισθήσεις, δύσκολα θα ενοχληθούν από λακκούβες, σαμάρια και άλλα εμπόδια. Παρά τις σφιχτές ρυθμίσεις, οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος φιλτράρονται ενοχλητικά και λίγες από αυτές θα ενοχλήσουν. Και σε εκείνη την περίπτωση, όμως, ο αναβάτης θα ενοχληθεί περισσότερο από το στήριγμα μέσης που ίσως τον κακομεταχειριστεί, λόγω των κραδασμών, παρά από αυτή καθαυτή τη συμπεριφορά των αναρτήσεων.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι και τα δύο αμορτισέρ, τέλος, προσφέρουν ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ διατηρούν σταθερό (σε συνεργασία με το άκαμπτο πλαίσιο) το scooter, σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά και σε πίεση από πλευράς αναβάτη.

Εξοπλισμός

-Χειρόφρενο

-Αναλογικός και ψηφιακός πίνακας οργάνων με ενδείξεις: ολικός και μερικός χιλιομετρητής (και σε μίλια), ταχύμετρο, στροφόμετρο, ένδειξη βενζίνης, θερμοκρασίας, τάσης μπαταρίας και service, ώρα και ημερομηνία, προειδοποιητικά για χειρόφρενο, ανοιχτό σταντ ή σέλα.

-Αυτόματο άνοιγμα σέλας

-Αλάρμ

-Μαγνητική κλειδαριά ασφαλείας στο τιμόνι

Αντικλεπτικός διακόπτης ασφαλείας κάτω από τη σέλα

-Υδραυλικό αμορτισέρ και φωτισμός κάτω από τη σέλα

-Led στον προβολέα και στο πίσω φανάρι

-Παροχή ρεύματος 12V (και με θύρα USB)

-Ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις πλάτη αναβάτη

-Ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα (χειροκίνητα)

-Ρυθμιζόμενες μανέτες

Ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση πίσω αμορτισέρ

Πτυσσόμενα με το πάτημα ενός κουμπιού μαρσπιέ συνεπιβάτη

Φρένα: Δεν αισθάνεσαι κίνδυνο

Τρεις κυματιστοί δίσκοι 275 χλστ. (δύο μπροστά κι ένας πίσω) φροντίζουν για την ασφάλεια του scooter. Η απόδοση του συστήματος πέδησης μπορεί να χαρακτηριστεί πρωτίστως ικανοποιητική και το τράβηγμα των ρυθμιζόμενων μανετών θα ακινητοποιήσει άμεσα το Maxsym. Το φρενάρισμα είναι δυνατό, αλλά όχι και ιδιαίτερα προοδευτικό, καθώς η διαδρομή στις μανέτες είναι σχετικά μικρή. Βέβαια, με το σύστημα ABS να αποτελεί κομμάτι του βασικού εξοπλισμού του SYM, ο αναβάτης δεν πρόκειται να ευχηθεί για μεγαλύτερη προοδευτικότητα. Αν το παρακάνει, άλλωστε, το τελευταίας γενιάς ABS 9M της Bosch θα παρέμβει καθοριστικά.

Κανένας κίνδυνος, λοιπόν, από την έλλειψη προοδευτικότητας και αν πρέπει να βρούμε κάποιο αρνητικό σε αυτή την περίπτωση, αυτό θα είναι η συνεχής παρέμβαση του ABS.

Οδηγώντας: Γεύση ισχύος και άνεσης στο δρόμο

Αφημένος στις αισθήσεις του, ο αναβάτης του Maxsym 600i δε θα νιώσει αρχικά την προτροπή να χρησιμοποιήσει το Maxsym 600i αποκλειστικά εκτός πόλης, σε μικρές εκδρομές και μεγαλύτερα ταξίδια. Αλλωστε, πρόκειται για ένα ογκώδες και βαρύ scooter που δεν εξιτάρει ένστικτα σχετικά με την επιβίωση στη ζούγκλα της πόλης και την εισβολή ανάμεσα σε ήσυχες αγέλες ακινητοποιημένων αυτοκινήτων. Το ένστικτο αυτό θα διαψευσθεί σύντομα, όμως.

Αυτό οφείλεται στην υποδειγματική συμπεριφορά του scooter στην πόλη. Ναι, είναι βαρύ και ογκώδες. Δε θα πεταχτεί πρώτο στο φανάρι και ίσως βρει περισσότερα αξεπέραστα εμπόδια ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Ωστόσο, ο κινητήρας του είναι ροπάτος και ο αναβάτης δε θα αναζητήσει τις υψηλές στροφές λειτουργίας, μόνο και μόνο για να κινηθεί με άνεση. Και η σταθερότητά του θα φανεί εξαιρετικά χρήσιμη σε ελιγμούς, στροφές και προσπεράσεις. Τέλος, ο όγκος του κουμαντάρεται εύκολα και οι αντιδράσεις του είναι προβλέψιμες.

Το Maxsym 600i, λοιπόν, περνάει με σχετική ευκολία ένα τεστ, σε μάθημα που δεν ανήκει στα βασικά της κατεύθυνσής του, αλλά στα επιλογής. Τι γίνεται, όμως, με το βασικό, του οποίου τα SOS ξεκοκάλισαν οι άνθρωποι της SYM;

Έξω από την πόλη και στην εθνική, το Maxsym βρίσκεται στο αγαπημένο του πεδίο. Οι επιδόσεις του κινητήρα απαιτούν ανοιχτό δρόμο και γρήγορα το τράβηγμα του γκαζιού θα φέρει τη βελόνα του ταχύμετρου σε τριψήφιους αριθμούς. Εκεί θα συνεχίσει να παραμένει υποδειγματικά σταθερό και η προστασία από τον αέρα θα ικανοποιήσει. Ωστόσο, πίσω από την ψηλή ζελατίνα θα κάνουν την εμφάνισή τους κάποιοι στροβιλισμοί, οι οποίοι θα ενταθούν, αν υπάρχει και συνεπιβάτης στη σέλα, ο οποίος διατηρεί μεγάλη απόσταση από τον αναβάτη (κάτι που αναγκάζεται να κάνει ούτως ή άλλως, λόγω της πλατούλας που τους χωρίζει) .

Συμπέρασμα: Αισθητή διαφορά

Τα δύο Maxsym δε μοιράζονται μόνο το ίδιο όνομα (και το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού τους), αλλά και την ίδια τιμολογιακή πολιτική. Όπως το 400 ήταν διαθέσιμο σε τιμή που δε θύμιζε scooter 400 κ.εκ., έτσι και το 600 κοστίζει πολύ λιγότερα από τον ανταγωνισμό του. Αλλωστε, με μόλις 5.695 ευρώ, είναι μόλις κατά 500 ευρώ από το μικρότερο αδερφάκι.

Μια τόσο χαμηλή τιμή, βέβαια, δε θα είχε νόημα, αν το scooter ζητούσε παραχωρήσεις. Αλλά το Maxsym μοιάζει να τα έχει όλα: επιδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό, εξαιρετική συμπεριφορά και οικονομική κατανάλωση. Και όλα λειτουργούν προς όφελος του αναβάτη, ο οποίος θα οξύνει κάποιες από τις… δευτερεύουσες αισθήσεις του, όπως η άνεση, η πρακτικότητα και η οικονομία.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 565
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). 92x85
Συμπίεση (:1) 10,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 46/6.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 5/5.000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 14.2
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,8
Βάρος (kg, κενό) 233
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα  
Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.) 106
Αναρτήσεις Π Διπλά Αμορτισέρ, προφόρτιση
Διαδρομή 108
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ /275
Φρένα Π (χλστ.) Δ /275
Τροχοί-Ελαστικά  
Ελαστικό Ε Maxxis 120/70-15"
Ελαστικό Π Maxxis 160/60-14"
Διαστάσεις  
Μήκος (χλστ.) 2.270
Πλάτος (χλστ.) 825
Μεταξόνιο (χλστ.) 1555
Ύψος σέλας (χλστ.) 750
Εξοπλισμός  
ABS Υ
Μίζα Y
Μανιβέλα _
Στροφόμετρο Y
Κοντέρ Y
Ένδειξη θερμοκρασίας Y
Ένδειξη βενζίνης Y
Μερικός χιλιομετρητής Y
Φέρινγκ _
Ρυθμιζόμενες μανέτες Y
Κεντρικό σταντ Υ
Πλάγιο σταντ Y
Σχάρα _
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση _
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση Υ

 

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ